Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 27119
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 26 خرداد 1400 - 19:33 |

هشتگ‌های واکسن ایرانی در رادیو سلامت

هشتگ‌های واکسن ایرانی در رادیو سلامت

رادیو سلامت در تازه ترین اقدام دو پویش ملی #توانایی ملی واکسن ایرانی و #دستاورد علمی واکسن ایرانی، ویژه واکسیناسیون کرونا راه اندازی کرده است.

به گزارش هنرصدا به نقل از فضای مجازی رادیو سلامت، این شبکه رادیویی با هدف ارتقای دانش مردم در حوزه سلامت و واکسیناسیون ایرانی اقدام به برگزاری این دو پویش کرده است.

رادیو سلامت در راستای ماموریتی که برایش تعریف شده در مناسبت های مختلف، پویش هایی را برگزار می کند و حالا با دو پویش ملی #توانایی ملی واکسن ایرانی و #دستاورد علمی واکسن ایرانی وارد میدان شده است.

این دو پویش همچون پویش های قبلی به همت گروه فضای مجازی رادیو سلامت برگزار می شود و مردم می توانند با پیوستن به این پویش، عکس هایی مرتبط به این پویش را به شماره ۰۹۰۵۳۹۷۵۷۴۰ ارسال کنند. همچنین علاقه مندان می توانند به صفحه فضای مجازی رادیو سلامت به نشانی  @radiosalamat مراجعه کنند.

رادیو سلامت به عنوان یکی از شبکه های تخصصی معاونت صدا با شیوع این ویروس و قبل از آمدن به ایران در قالب برنامه های متفاوت، اطلاع رسانی و افزایش دانش جامعه را به عنوان اولویت اصلی در دستور کار خود قرار داد تا مردم نسبت به این ویروس که احتمال اپیدمی جهانی آن وجود داشت بدون آنکه وحشتزده شوند و رفتارهای هیجانی نشان بدهند به تغییر سبک زندگی توجه کنند و راه های پیشگیری در مواجهه با کوویید ۱۹ را بدانند. تولید چنین برنامه هایی از همان مقطع زمانی تا به امروز ادامه داشته و همچنان جزو دستورالعمل برنامه های این شبکه در سال ۱۴۰۰ است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.