Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 44143
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 27 شهریور 1402 - 11:51 |
به مدیریت دوبله بهمن هاشمی

«هواپیما» با گویندگی ۲۸ نفر دوبله شد

«هواپیما» با گویندگی ۲۸ نفر دوبله شد

فیلم سینمایی «هواپیما» با گویندگی ۲۸ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی محصول ۲۰۲۱ کانادا قرار است از شبکه چهار سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی بهمن هاشمی است. رضا آفتابی، بابک اشکبوس، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، نگین سادات بنی عقیل، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، امیر حکیمی، مونا خجسته، زویا خلیلی آذر، محمدعلی دیباج، شیرین روستائی، منوچهر زنده دل، افشین زی نوری، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، فاطمه صبا، سعید مظفری، غلامرضا مهرزادیان، حسین نورعلی و بهمن هاشمی صداپیشه های این اثر بوده اند.

خلاصه روایت این اثر از این قرار است که: یک خلبان پس از اینکه مجبور می‌شود هواپیمای مسافربری خود را در طی یک طوفان وحشتناک فرود بیاورد، خود را در یک منطقه جنگی گرفتار می‌یابد.

این فیلم بسیار مفرح و جذاب است که ساخت خوبی دارد و فیلمساز توانسته با حداقل هزینه بهترین نتیجه را بگیرد. فیلم در عین حال بسیار خوش ریتم است و مخاطب را تا پایان با خود می کشاند در حالی که بازیگر معروفی مانند جرارد باتلر هم در آن به ایفای نقش پرداخته است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی چهار سیما، برای مخاطبان پخش شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.