Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 1251
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 07 بهمن 1394 - 7:06 |

هومن حاجی عبداللهی به «رادیو جمعه» پیوست

هومن حاجی عبداللهی به «رادیو جمعه» پیوست

«توصیه های آقای بنده» با اجرای هومن حاجی عبداللهی آیتم جدید «رادیو جمعه» است که از این هفته پخش می شود. «رادیو جمعه» عنوان برنامه ای از گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران است که جمعه هر هفته ساعت ۹ صبح پخش می شود. در این برنامه فضای مفرح و شادی برای مخاطبان تدارک دیده شده است.

ساجد قدوسیان تهیه کننده و کارگردان «رادیو جمعه» گفت: انتقاد از ناهنجاری های اجتماعی و طرح برخی از مشکلات مردم به زبان طنز از جمله دستمایه های جذاب طنز رادیویی است که ما در برنامه برای این موضوعات، بخش های خاص و ویژه ای در نظر گرفتیم.

وی افزود: به روز بودن برنامه در مواجهه با مشکلات اجتماعی از جمله اهداف بارز این برنامه است. آیتم هایی چون «گل های پژمرده»، «استاد»، «نصرت خان و نصرت خانم»، «ناصر تویی»، «بیتا و مهناز»، «عناوین مهمترین اخبار درهفته ای که گذشت» و «توصیه های آقای بنده» با اجرای هومن حاجی عبداللهی که از این هفته روی آنتن می رود در کنار «بدل خوانی»، «بی تعارف» و «جمعه خند» بخش هایی از «جمعه ایرانی» محسوب می شود.

در برنامه این هفته «رادیو جمعه» ترانه هایی چون «توصیف مرغ» با صدای مهرداد کاظمی، «وضعیت دانشجوها» با صدای علی نقوی و «نظرات بانوان نسبت به آقایان» با صدای محسن دین محمد و حمید رضا الله یاری تقدیم شنوندگان می شود.

«رادیو جمعه» به تهیه کنندگی و کارگردانی ساجد قدوسیان، گروه موسیقی متشکل از بابک خواجه نوری، محمد امامی، سیامک بهرامی، مصطفی بیات، علی نقوی و مهرداد کاظمی به قلم  گروه نويسندگان شامل سارا آقامحمدی، شیوا رمضانی، علیرضا دانش پژوه، معصومه پاکروان و با نقش آفرینی و صدا پیشگی هومن حاجی عبداللهی، فرانک رفیعی طاری، علی رضا تابان، نسرین نخبه زارع، محسن دین محمد، سارا جعفری، مارال حاجی زاده، شهریار حمزئیان، حمیدرضا اللهیاری، علی اصغرپور و مهدی صباغی با اجرای ابوالفضل آقاخانی و با مسئول هماهنگی و دستیار تهیه زهره سربازی ارتباطات افسانه خیرخواه، گزارشگری مهدیه پهلوانی و مشاور پروژه احمد شیشه گران تولید شده است.

برنامه فوق جمعه این هفته ۹ بهمن ماه از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۱:۰۰ صبح روی موج اف ام ردیف ۹۰ مگاهرتز و ای ام ردیف ۹۰۰ کیلوهرتز از رادیو ایران پخش می شود

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.