Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 40977
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو اقتصاد تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1402 - 11:23 |

واکاوی تولید رک و محافظ ساختمان در رادیو اقتصاد

واکاوی تولید رک و محافظ ساختمان در رادیو اقتصاد

برنامه «نوآوران» دوشنبه ۱۱ اردیبهشت، به سراغ تولید رک و محافظ ساختمان می‌رود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، امروزه با افزایش چشمگیر حجم، تنوع و اندازه شبکه‌های داخلی سازمان‌ها و ساختمان‌ها، از رک ها به عنوان محفظه ای به منظور نگهداری، نظم و سازمان بخشیدن به تجهیزات شبکه داخلی استفاده می‌شود. رک دیواری یکی از انواع این محافظ ها می‌باشد که امکان نگهداری و محافظت کابل ها، سوئیچ ها و پچ کوردها را فراهم می آورد.

فروش رک دیواری بر اساس نوع شبکه و نیاز مجموعه در انواع و ابعاد مختلفی صورت می‌گیرد. واحد اندازه گیری سایز این رک ها یونیت می‌باشد. متداول ترین ابعاد رک دیواری را ۳ تا ۱۲ یونیت شامل می‌شود. این رک ها امکان نصب بر روی دیوار را داشته، از ابعاد کوچکی برخوردار بوده و برای شبکه‌های کوچک خانگی و اداری و یا بخشی از یک شبکه بزرگ پرکاربرد می‌باشند.

رک دیواری از یک درب شیشه ای یا فلزی توری و مشبک در بخش جلویی تشکیل شده که امکان مشاهده تجهیزات را از بیرون به راحتی فراهم می آورد. معمولا به منظور دشواری دسترسی به این تجهیزات و امنیت بیشتر آنها بر روی این درب ، قفلی تعبیه می‌شود.

مهمان این برنامه آقای «سینا اسدی» مدیرشرکت تولیدی رک و محافظ است که در آن به مباحثی از قبیل کاربرد محصول در صنعت ساختمان سازی، مزایای محصول و قیمت محصول پرداخته خواهد شد.محوریت این قسمت از برنامه با تولید رک و محافظ ساختمان است.

برنامه «نوآوران» کاری از گروه «کارآفرینی و کسب‌وکار» به تهیه‌کنندگی خانم «لیلا روزبهانی» است که در روزهای شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۱۴:۴۰ و به مدت ۲۰ دقیقه از شبکه رادیویی اقتصاد پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.