Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 30259
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو تاریخ انتشار : 11 آبان 1400 - 18:39 |

واکاوی هنرمندانه جنگ نرم در برنامه رادیویی «قرار شبانه »

واکاوی هنرمندانه جنگ نرم در برنامه رادیویی «قرار شبانه »

برنامه رادیویی «قرار شبانه» با ظرافت خاصی از منظر فرهنگی به موضوع جنگ نرم می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا ، شهاب شهرزدا کارشناس مجری برنامه رادیویی «قرار شبانه» که به مناسبت هفته پدافند غیر عامل ازشبکه رادیویی  ایران پایدار پخش می شود با اعلام این خبر گفت: سعی کرده ایم چهر ه های جدید جنگ را که ماهیت فرهنگی  و رسانه ای دارند  و هویت جوامع را نشانه گرفته اند، از نگاه صاحب نظران در حوزه های مختلف فرهنگ، مثل تئاتر ، سینما ، ادبیات و موسیقی مورد تحلیل قرار بدهیم.

شهرزاد ادامه داد: شنبه شب با حضور علی یداللهی بازیگر و کارگردان تئاتر به نقش تئاتر در القای مفاهیم پرداختیم.یکشنبه شب با حصور محمد رضا لطفی کارگردان سینما موضوع  هالی وود و فیلم هایی که بابت هولوکاست ساخته می شود، بررسی شد.

دیشب با حضور مرتضی لطفی آهنگساز ، مجید صالحی و شمس ترانه سرا دغدغه های زبانی در ترانه امروز ایران و دلایل گرایش نوجوانان ایرانی به گروه های موسیقی کره ای بررسی شد.

همچنین به ضرورت شکل گیری آثاری که جوابی قانع کننده برای این تحریف ها داشته باشد، پرداختیم.

این کارشناس رادیویی ادامه داد: امشب به ادامه بحث قدرت آینده  همچنین موضوع ضلع سوم قدرت خواهیم پرداخت. اینکه ضلع سومی در کنار قدرت نظامی و اقتصادی که برای برتری یک کشور ضروری است ،وجود دارد و آن هم قدرت چیرگی بر افکار عمومی  است که این مهم را از نگاه فرهنگی بررسی می کنیم.

«قرار شبانه»هر بامداد تا ۲ نصفه شب به تهیه کنندگی حسین سلطانی و موسی نظری و کارشناس مجری شهاب شهرزدا  از شبکه رادیویی «ایران پایدار» پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.