Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 36078
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 06 شهریور 1401 - 23:22 |

وزیر جهاد كشاورزی با «صبح صبا» به رادیو می آید

وزیر جهاد كشاورزی با «صبح صبا» به رادیو می آید

رادیو صبا به مناسبت هفته دولت در برنامه زنده «صبح صبا» گفتگو صمیمی با وزیر جهاد كشاورزی دارد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه زنده «صبح صبا» هر روز در قالب مجله رادیویی صبحگاهی با هدف اطلاع رسانی آخرین اخبار روز را با نگاهی طنز به اطلاع مخاطبان می‌رساند. این برنامه در اولین لحظات صبحگاهی در كنار اطلاع رسانی به موضوعات مهم اجتماعی، فرهنگی جامعه می پردازد.

«صبح صبا» روز دوشنبه هفتم شهریور به مناسبت هفته دولت میزبان سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر كشاورزی می شود با وی گفتگو صیمی خواهد داشت.

امیر اكبری سردبیر «صبح صبا» گفت: این برنامه هر روز در فضایی شاد و با نگاهی متفاوت مخاطبان را در جریان اخبار مهم فرهنگی و اجتماعی روز جامعه قرار می دهد. فردا «صبح صبا» به مناسبت هفته دولت میزبان سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر كشاورزی می شود و با ایشان در فضایی شاد گفتگو صمیمی خواهیم داشت و جویای فعالیت های و دستاورد های حوزه كشاورزی در مدیرت مصرف آب خواهیم شد.

مخاطبان با ارسال پیامك به سامانه ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ و تماس با شماره ۲۲۶۵۳۰۴۳ می توانند نظرات و پیشنهاد های خود را به اطلاع ایشان برسانند.

«صبح صبا» در هفته جاری به سردبیری امیر اكبری، اجرای مهبد قناعت پیشه و هماهنگی آتوسا برهانی نژاد از ساعت ۶:۱۵ صبح تقدیم مخاطبان می شود

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.