Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 40033
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو آوا, رادیو پیام تاریخ انتشار : 18 اسفند 1401 - 17:10 |

ویژه‌برنامه‌های رادیو پیام و آوا در بهار قرآن و بهار طبیعت

ویژه‌برنامه‌های رادیو پیام و آوا در بهار قرآن و بهار طبیعت

شبکه‌های رادیویی پیام و رادیو آوا با تدارک برنامه‌های متنوع به استقبال سال نو و ماه مبارک رمضان می‌روند.

مهدی شهاب تالی مدیر شبکه پیام و رادیو آوا درباره ویژه برنامه‌های این ۲ شبکه در ایام نوروز و رمضان به  مهر بیان کرد: رادیو پیام و آوا با توجه به ساختار متفاوت در قالب برنامه سازی و همچنین به عنوان رسانه مرجع در حوزه اطلاع رسانی در بخش رسانه‌های شنیداری با تهیه و پخش ویژه برنامه‌های متنوع و جذاب به استقبال سال نو و ماه مبارک رمضان می‌روند.

شهاب تالی افزود: ویژه برنامه تحویل سال رادیو پیام «پیام بهار» و رادیو آوا «آوای نوروز» از ساعت ۲۲ تا ۱۲ بامداد به صورت زنده روی آنتن می‌رود. رادیو پیام از اول فروردین تا سوم فروردین در تمام بخش‌های صبحگاهی، نیمروزی، عصرگاهی، شامگاهی، شبانگاهی و سحرگاهی به صورت زنده به موضوع نوروز و بهار، گردشگری، محیط زیست، آداب و رسوم اقوام ایرانی در شهرهای مختلف، نوروز و بهار در ادب فارسی و… می‌پردازد. با توجه به مصادف شدن ماه مبارک رمضان با سومین روز سال نو، از شب اول مبارک رمضان همه بخش‌های برنامه سازی رادیو پیام و رادیو آوا رمضانی خواهد شد.

مدیر رادیو پیام در ادامه عنوان کرد: شبکه رادیویی پیام با تولید و پخش ویژه برنامه‌های سحر و افطار با پخش حکایات، قرآن و ادعیه، احادیث، آیات، متون ادبی و کلام بزرگان سراغ ماه مبارک رمضان می‌رود. در این برنامه‌ها آداب و رسوم و مراسم ماه مبارک رمضان در ایران، وحدت مسلمانان، نکات مهم در شیوه تغذیه و روزه داری، در ویژه برنامه‌های سحر و افطار ارائه می‌شود. کارشناسان مذهبی نیز در بخش‌های اذان گاهی روزه داران را همراهی می‌کنند.

شهاب تالی درباره ویژه برنامه‌های رادیو آوا در سال نو و ماه رمضان گفت: رادیو آوا نیز با ویژه برنامه آوای نوروز با تهیه و پخش ترانه و موسیقی‌های ملی و محلی با مخاطبانش در سراسر کشور آغاز سال جدید شمسی را جشن می‌گیرد.

وی افزود: باتوجه به ساختار و ماموریت رادیو آوا، همزمان با حلول ماه مبارک رمضان این رادیو ضمن تولید و پخش ویژه برنامه سحر و افطار با پخش موسیقی، متن، آواهای عرفانی، قرآن و ترجمه، ادعیه، دعای فرج و نیایش مخاطبانش را همراهی خواهد کرد.

مدیر رادیو پیام و آوا اظهار کرد: رادیو پیام با پخش برنامه‌های روتین با رویکرد نوروز و سال نو و برنامه‌های کوتاه پیام پلیس، پیام تغذیه، پیام طبیعت و اطلاع رسانی لازم با ارتباط با مراکز خدمت رسان در ایام تعطیلات نوروزی مانند پلیس راه، آتش نشانی، اورژانس، پلیس ۱۱۰ و.. همراه مخاطبان خواهد بود.

شهاب تالی در پایان در خصوص فعالیت رادیونمای رادیو پیام و رادیو آوا در سال نو و ماه مبارک رمضان گفت: مخاطبان رادیو پیام و آوا در سراسر کشور می‌توانند با شرکت در پویش‌های «ایران زیبای من» و «پیام رمضان» ضمن معرفی بناهای تاریخی و مکان‌های دیدنی کشور از برگزاری مراسم و آداب و رسوم ماه مبارک رمضان (افطاری ساده) و… شهر و دیار شان عکس تهیه به همراه تصویر خودشان برای پخش از رادیو تصویری پیام و آوا ارسال کنند تصاویر ارسالی با نام و تصویر ارسال کننده پخش می‌شود.

مخاطبان شبکه‌های رادیویی پیام و آوا می‌توانند علاوه بر گیرنده رادیو از طریق درگاه‌های ارتباطی و فضای مجازی رادیو پیام و آوا اطلاعات لازم را دریافت و تعامل خود را با این دو شبکه داشته باشند و از ظرفیت‌های ایجاد شده بهره لازم را کسب کنند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.