Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 33880
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ورزش تاریخ انتشار : 28 فروردین 1401 - 17:12 |

ویژه‌ برنامه «نسیم نیاز» میهمان سحرگاهی شنوندگان رادیو ورزش می‌ شود

ویژه‌ برنامه «نسیم نیاز» میهمان سحرگاهی شنوندگان رادیو ورزش می‌ شود

ویژه‌ برنامه «نسیم نیاز» سحرهای ماه مبارک رمضان، به تهیه‌کنندگی محسن افضلی و حسین سلطانی از رادیو ورزش پخش می‌ شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «نسیم نیاز» ویژه برنامه سحرگاهی رادیو ورزش است که از ساعت ۴:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه به روی آنتن می‌رود.

مهدی حسن‌زاده مدیر گروه تولید و تامین رادیو ورزش، با تاکید بر رویکرد برنامه اظهار داشت: ایجاد تقویت باورهای دینی و مذهبی در میان ورزشکاران و دوستداران ورزش، ارزش نهادن به شعائر دینی و تقویت رفتار و منش پهلوانی در میان ورزشکاران، سوق دادن جامعه ورزش به انجام تکالیف و واجبات الهی، افزایش آگاهی آنان نسبت به نوع تغذیه و فعالیت‌ بدنی در این ماه، شناخت و آگاهی بیشتر جامعه ورزش با احکام دینی فردی و اجتماعی از رویکردهای این برنامه است.
وی در خصوص قسمت‌های مختلف برنامه گفت: کارشناسی اخلاق و احکام ورزشی و تربیت‌ بدنی در قرآن، گزارش میدانی از ورزشکاران پیرامون روزه و ارتباط با پروردگار در ماه مبارک رمضان، تفسیر دعای ابوحمزه‌ ثمالی از عناوین برنامه است.
حسن‌زاده ادامه داد: همچنین پخش دعای سحر با صدای مرحوم عباس صالحی، تفسیر دعای روزهای ماه مبارک، کارشناسی تغذیه و ورزش در این ماه، پخش آوازهای مناجاتی و تواشیح هم از دیگر بخش‌های متنوع این برنامه به شمار می‌رود.

حسن‌زاده گفت: در این برنامه پویش مردمی‌ به عشق علی‌(ع) مورد توجه ویژه قرار گرفته‌ است.
ویژه‌برنامه «نسیم نیاز» به تهیه‌کنندگی محسن افضلی و حسین سلطانی، گویندگی امیرهوشنگ کاظمی، گزارشگری حمیدرضا خواجه‌ خباز و نویسندگی عادله گلستانی از موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز رادیو ورزش میهمان سحرگاهی شنوندگان است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.