Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 35243
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو قرآن تاریخ انتشار : 18 تیر 1401 - 15:04 |

ویژه برنامه‌های رادیو قرآن به مناسبت دهه امامت و ولایت

ویژه برنامه‌های رادیو قرآن به مناسبت دهه امامت و ولایت

شبکه رادیویی قرآن به مناسبت ایام دهه امامت و ولایت و اعیاد قربان و غدیر ویژه برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است که تقدیم مخاطبان می کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه «قدرو غدیر» کاری از شبکه رادیویی قرآن است که به همت تولیت آستان مقدس امامزاده صالح ابن موسی الکاظم (علیه السلام) در ایام دهه امامت و ولایت با آیتم های متنوع تقدیم شنوندگان خواهد شد.
لازم به ذکر است، این ویژه برنامه کاری از گروه علوم قرآنی رادیو قرآن است که از ۱۸ تا ۲۹ تیرماه از ساعت ۲۱ به تهیه کنندگی علیرضا صفرزاده و گویندگی غلامرضا احمدی به صورت زنده از حرم مقدس امامزاده صالح ابن موسی الکاظم (علیه السلام) به روی آنتن رادیو قرآن می رود.

مجله نسیم بهشت دیگر برنامه شبکه رادیویی قرآن است که از ۱۸ تا ۲۷ تیرماه مصادف با ایام روز عرفه تا عید غدیر ساعت ۱۰ صبح به تهیه کنندگی مونا توسلی، گویندگی محمد مطلب، نویسندگی مریم چوپانی و کارشناسی حجت الاسلام عباس آزاد، حجت الاسلام مهدی عباسی آغوی و دکتر زهرا عباسی با موضوعات دعای عرفه و سبک زندگی اعتقادی ، تمرین بندگی، غدیر الگوی سبک زندگی و همچنین پیمان با وارث غدیر تقدیم مخاطبان خواهد شد.
نسیم باران (سبک زندگی علوی)، نسیم ولایت (امامت در قرآن و نهج البلاغه)، نسیم آرامش(مهدویت در خطبه غدیر)، خوانش خطبه غدیر و پویش خطبه خوانی، گزارش مردمی و ارتباط با مکه و مدینه و نجف اشرف ،شعرخوانی، مسابقه پیامکی و نمایش بخش های مختلف این ویژه برنامه می‌باشند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.