Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 18049
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو آوا, رادیو پیام تاریخ انتشار : 02 اردیبهشت 1399 - 15:02 |

ویژه برنامه‌های شبکه رادیویی پیام و آوا در ماه مبارک رمضان

ویژه برنامه‌های شبکه رادیویی پیام و آوا در ماه مبارک رمضان

هم‌زمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن شبکه رادیویی پیام و آوا با تولید و پخش ویژه برنامه‌هایی در لحظات ناب افطار و سحر مخاطبان روزه‎دار و شب زنده‌دار خود را همراهی می‌کند.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، شبکه رادیویی پیام با تولید و پخش ویژه برنامه‌های ۴۵ دقیقه‎ای سحر و افطار، با پخش حکایات، قرآن و ادعیه، احادیث، آیات، متون ادبی و کلام بزرگان در خصوص ماه مبارک رمضان، آداب و رسوم و مراسم ماه مبارک رمضان در ایران، وحدت مسلمانان، نکات مهم در شیوه تغذیه و روزه‎داری، در ویژه برنامه‌های سحر و افطار و استفاده از کارشناسان مذهبی در بخش‌های اذانگاهی روزه‎داران را همراهی می‌کند.
رادیو پیام
رادیو پیام در ماه مبارک رمضان با پخش برنامه‌های کوتاه «قرآن از زبان قرآن»، «پیام رمضان»، «یک آیه یک پیام»، فرازهای کوتاهی از جلوه‌های مهربانی و کرامت در قرآن بیان می‌کنند.
برنامه «با رادیو پیام سلامت باشید» پیام‎های کوتاه سلامتی و بهداشتی را باتلاش کارشناسان و متخصصان حوزه سلامت به آگاهی مخاطبان می‌رساند. برنامه «باران تویی» برنامه ویژه  امام زمانی است که  منتظرانه زیستن و خصوصیات انسان منتظر را بیان می‎کند. همچنین پخش ترانه‌ها و تصنیف‎هایی با مضامین عرفانی و مذهبی باتاکید بر مسائل احکام و رفتارهای اجتماعی از دیگر برنامه‌های رادیو پیام درماه مبارک رمضان است.

رادیو پیام با تهیه و پخش ویژه برنامه‌هایی در شب‎های بافضیلت قدر و شهادت حضرت علی (ع) بنابر شرح وظایف و ماموریت‎ها با استفاده از کارشناسان مذهبی برای بیان سیره و روش مولای متقیان حضرت علی (ع) و پخش مداحی در کنار شب زنده‎داران و روزه‎داران خواهد بود. همچنین در روز جهانی قدس نیز همکاران ما در شبکه رادیویی پیام با پخش اخبار، متن، موسیقی اطلاع‌رسانی لازم را به مخاطبان دارند.

 رادیو آوا
رادیو آوا باتوجه به ساختار و ماموریت سازمانی خود، ضمن تولید و پخش ویژه برنامه سحر و افطار با پخش موسیقی، متن، آواهای عرفانی، قرآن و ترجمه، ادعیه، دعای فرج و نیایش همراه مخاطبان این رادیو می‎شود.
رادیو آوا در ایام و مناسبت‌های ماه مبارک رمضان ضمن فضا سازی مناسب در، لیالی قدر و ایام سوگواری حضرت علی (ع) و روز جهانی قدس به‎صورت ویژه در قالب متن و موسیقی‌های مناسب مخاطبانش را همراهی می‌کند.
این رادیو با پخش گزیده ترتیل‌های قرآنی از آنتن شبکه بعد از ویژه برنامه سحرگاهی برای مخاطبانی که با رادیو پیام، قرآن تلاوت می‌کنند، امکان مشاهده آیات در رادیو تصویری پیام (رادیو نما) را فراهم می‌کند.
مخاطبان شبکه رادیویی پیام و آوا برای شنیدن برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان از طریق گیرنده رادیو، دستگاه‌های گیرنده دیجیتال ست تاپ باکس ،اپلیکیشن رادیو و پایگاه اطلاع‎رسانی رادیو پیام و رادیو آوا می‎توانند در کانال پیام رسان سروش با آنان همراه شوند و ضمن مشاهده تصاویر تهیه شده مناسبتی ویژه ماه مبارک رمضان که هم‌زمان با پخش ویژه برنامه در رادیوتصویری پیام و آوا بارگذاری می‌شود با ارسال تصاویر مرتبط  به‎همراه عکس خودشان، آن را در رادیو نمای پیام و آوا مشاهده کنند.

سینماخانه/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.