Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 33934
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 31 فروردین 1401 - 16:34 |

ویژه برنامه‌ های رادیو ایران در شب‌ های قدر

ویژه برنامه‌ های رادیو ایران در شب‌ های قدر

در شب‌ های قدر و سوگواری حضرت علی(ع) ویژه برنامه های «باغ ارغوان»، «خانه دوست اینجاست»، «آیین حضور»، «نورباران»، «به نام عشق»، «گوهران» و … از رادیو ایران پخش می‌شوند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه «باغ ارغوان» از چهارشنبه ۳۱ فروردین تا دوشنبه ۵ اردیبهشت، نواها و آیین‌های مناسبتی را با اجرای مریم نشیبا و تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی ساعت ۱۵:۰۰ پخش می‌کند.

ویژه برنامه «خانه دوست اینجاست»  از ۳۱ فروردین تا ۵ اردیبهشت، با موضوع آرامش مومنانه با نگاه به سبک زندگی علوی با اجرای مهرناز فقیهی و تهیه کنندگی حسین معصومی ساعت ۱۸:۰۰ روی آنتن می رود.

برنامه «آیین حضور» از ۳۱ فروردین تا ۳ اردیبهشت با روایتی از شب های قدر ساعت ۲۰:۳۵ روزه داران را همراهی می‌کند.

«نور باران» در ایام شب های قدر دعای آسمانی جوشن کبیر را به همراه مناجات و ادعیه شب های قدر پخش می‌کند. این برنامه را با اجرای حسن همایی و تهیه کنندگی سعید مبشری، در شب های قدر بعد از خبر ساعت ۲۳:۰۰ می‌شنوید.

برنامه «به نام عشق» از پنج شنبه اول اردیبهشت تا شنبه سوم اردیبهشت با موضوع ویژگی یاران امیرالمؤمنین(ع) با اجرای بتول نجفی و تهیه کنندگی مرضیه طبرستانی  ساعت ۹:۰۰ شنیده می‌شود.

برنامه «گوهران» را می توانید اول و سوم  اردیبهشت با موضوع ادبیات و هنر آیینی با اجرای شهاب شهرزاد و زهره سربازی ساعت ۱۱:۴۵ از رادیو ایران دریافت کنید.

«از محراب تا معراج» عنوان برنامه ای است که به مناسبت شهادت حضرت علی(ع) با حضور حجت الاسلام موحد، پنج شنبه اول اردیبهشت ساعت ۲۲:۰۵ پخش می‌شود.

همچنین ویژه برنامه «نوبت نوا» شنبه سوم اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت حضرت علی(ع) ساعت ۸:۳۵ ، مداحی‌های مناسب این روز را به گوش شما می رساند.

«همای رحمت» ویژه برنامه دیگری در خصوص فضایل اخلاقی حضرت علی(ع) است که روز شنبه سوم اردیبهشت ساعت ۱۱:۳۰ می‌شنوید.

«به افق نور» نیز در روز شنبه سالروز شهادت حضرت علی(ع)، به تهیه کنندگی مرضیه طبرستانی و اجرای حمیدرضا رضایی ساعت ۱۲:۴۰ از رادیو ایران روی آنتن می رود.

گفتنی است در برنامه «حرفی از نام تو» ۳ و ۴ اردیبهشت حجت الاسلام فرخی از شناخت بهتر امام علی(ع) می‌گوید. این برنامه سوم اردیبهشت ساعت ۱۴:۳۰ و ۴ اردیبهشت ساعت ۲۰:۳۵ پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.