Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 40191
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 26 اسفند 1401 - 23:06 |

ویژه برنامه تحویل سال رادیو صبا با حضور فرهاد قائمیان

ویژه برنامه تحویل سال رادیو صبا با حضور فرهاد قائمیان

ویژه برنامه تحویل سال رادیو صبا با عنوان «شب، نو، روز» با حضور فرهاد قائمیان، بازیگر سینما و تلویزیون به روی آنتن می رود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، ویژه برنامه سال تحویل «شب، نو، روز» دوشنبه، ۲۹ اسفند ماه از ساعت ۲۲ شب با بخش‌های مختلف پخش می شود.

آزاده شاهرخ مهر، تهیه کننده برنامه در توضیحاتی گفت: «شب، نو، روز» با اجرای مهبد قناعت پیشه، محمدرضا قلمبر و آسیه گرجی و حضور افتخاری عباس محبی به عنوان برزگتر جمع به روی آنتن می رود. این برنامه با میزبانی هنرمندان و تهیه و تدارک بخش های ویژه مبتنی بر آداب و رسوم و فرهنگ نورزی پیش از تحویل سال تا ساعت ۲ بامداد با شنوندگان همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: چیدن سفره هفت سین، عید دیدنی، حافط خوانی، حضور هنرمندان و خوانندگان، گزارش حال و هوای حرم مطهر امام رضا علیه السلام و گفتگو با گزارشگران شهرستان ها از آیتم های متنوع این برنامه است. همچنین در این برنامه تلاش کردیم با چیدن نمایشی سفره هفت سین به آداب و رسوم و فرهنگ نوروزی بپردازیم و درباره نمادهای هفت سین صحبت کنیم.

تهیه کننده ویژه برنامه تحویل سال رادیو صبا بیان کرد: در لحظات پایانی سال با طرح چالش های جذاب همراه شنوندگان می شویم و همه صبایی ها به این پرسش پاسخ می دهند که در سال ۱۴۰۱ چه کاری انجام داده اند برای صبایی ماندن؟

وی گفت: در بخشی دیگر به نام صبا ۱۴۰۱ در یک نگاه» مروری بر مهمتری رویدادهای رادیو صبا در سال ۱۴۰۱ داریم. در تمام این لحظه ها مجریان برنامه با طنازی لبخند و شادی را به مخاطبان هدیه می کنند. همچنین قرار است با گزارشگران شهرهای دیگر همراه می‌شویم برای شنیدن آداب و رسوم شهر و روستاهای آنها در زمان تحویل سال و مروری بر دستاوردهای ایران در سال ۱۴۰۱ داریم.

تهیه کننده برنامه «شب، نو، روز» با بیان اینکه “ارتباط با حرم مطهر امام رضا علیه السلام در آخرین لحظات سال ۱۴۰۱ از مهمترین بخش های این برنامه است” گفت: در لحظات نزدیک به تحویل سال یادی می کنیم از درگذشتگان سال ۱۴۰۱ و به صورت زنده با حرم امام رضا (ع) ارتباط تلفنی برقرار می کنیم و جویای حال و هوای حرم مطهر در آستانه تحویل سال می شویم.

شاهرخ در ادامه اظهار کرد: این ویژه برنامه میزبان هنرمندان و خوانندگان است و در لحظه های تحویل سال دلگویه ها و دعای تحویل سال را از زبان محمدحسین لطیفی و با صدای فرهاد قائمیان می شنویم و خوانندگان با تقدیم یکی از ترانه های بهاری سال نو را به شنوندگان تبریک می گویند.

او همچنین عنوان کرد: عید دیدنی با خانواده شهید سید فریدالدین معصومی شهید حادثه تروریستی شاهچراغ، و گفتگو با تهیه کننده فیلم انیمیشن لوپتو پرفروش ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران هم از دیگر بخش های این برنامه است.

ویژه برنامه «شب، نو، روز» دوشنبه، ۲۹ اسفند ساعت ۲۲ به تهیه‌کنندگی آزاده شاهرخ مهر و با اجرای محمدرضا قلمبر، مهبد قناعت پیشه، عباس محبی و آسیه گرجی پخش می شود.

رادیو صبا را روی موج اف ام ردیف ۱۰۵.۵ مگاهرتز می توانید بشنوید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.