Monday, 20 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 13 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 49077
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ورزش تاریخ انتشار : 20 اردیبهشت 1403 - 11:21 |

ویژه برنامه دختران ایران روی آنتن رادیو ورزش و رادیو ورزش بانوان

ویژه برنامه دختران ایران روی آنتن رادیو ورزش و رادیو ورزش بانوان

همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) ویژه برنامه دختران ایران روی آنتن رادیو ورزش و رادیو ورزش بانوان خواهد رفت.

دختران ایران نام ویژه برنامه رادیو ورزش و رادیو ورزش بانوان در روز میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) است.

در این برنامه ضمن دعوت از دختران قهرمان كه با حجاب اسلامی روی سكوی قهرمانی رفتند و باعث به اهتزاز در آوردن پرچم جمهوری اسلامی با حجاب اسلامی شدند، به موضوع حجاب و عفاف زنان در ورزش پرداخته خواهد شد.

با توجه به اینكه همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) همایش سراسری روز دختر با حضور ۱۰۰۰ نفر از ورزشكاران ، نواب رییس و مسئولین ورزش بانوان در قم برگزار می شود و مسیر جمكران تا حرم حضرت معصومه (س) را پیاده‌روی خواهند كرد، ویژه برنامه دختران ایران، با اعزام گزارشگر به این مراسم و ارتباط زنده به پوشش مراسم هم خواهد پرداخت.

در این برنامه آیتم‌های دختران ایران: با پرداختن به موضوع حجاب ورزشكاران، سكوی قهرمانی: نمایشی از اقتدار بانوان ورزشكار روی سكو و قهرمان امروز مادر آینده: (گفتگو با مادر- دختر ورزشكار) به همراه موسیقی های شاد، متن‌های موضوعی و … تهیه و پخش خواهد شد.

این ویژه برنامه به تهیه‌كنندگی صدف سبحانی در روز دختر از ساعت ۹ الی ۱۲ روی آنتن رادیو ورزش و رادیو ورزش بانوان از طریق نرم‌افزار كاربردی ایرانصدا خواهد رفت.

پوشش كامل مراسم تقدیر از دختران ورزشكار در رادیو ورزش بانوان پخش خواهد شد.

همچنین رادیو ورزش بانوان در روز پنجشنبه مراسم تقدیر از دختران ورزشكار را كه از ساعت ۱۶ ۱لی ۱۹ در جامه‌الزهرا قم برگزار می‌شود را به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد كرد.

در این مراسم كه با حضور وزیر ورزش و جوانان انجام می‌پذیرد، هزار نفر از مسئولین و مدیران ورزشی به همراه دختران ورزشكار شركت دارند كه موضوع اصلی آن حجاب و گرامی‌داشت ارزش‌های دختران ورزشكار و تقدیر از دختران ورزشكاری كه با حجاب اسلامی در مسابقات شركت می‌كنند.

این برنامه به تهیه كنندگی صدف سبحانی و گویندگی فاطمه سادات شاه حسینی از رادیو ورزش بانوان از طریق نرم افزار كاربردی ایران صدا به صورت كامل و از رادیو ورزش به صورت لحظه‌ای پخش خواهد شد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.