Wednesday, 8 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 1 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 48798
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو اقتصاد تاریخ انتشار : 08 اردیبهشت 1403 - 11:03 |

ویژه برنامه روز جهانی ایمنی و سلامت محیط کار در رادیو اقتصاد

ویژه برنامه روز جهانی ایمنی و سلامت محیط کار در رادیو اقتصاد

ویژه برنامه ” اول ایمنی” شنبه ۸ اردیبهشت ماه به مناسبت روز جهانی ایمنی و سلامت محیط کار، به این موضوع اختصاص دارد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، روز ۲۸ آوریل برابر با هشتم اردیبهشت ماه، به منظور تأکید بر پیشگیری از حوادث و بیماری‌های ناشی از کار، در سال ۲۰۰۳ توسط سازمان بین‌المللی کار، به نام روز سلامت و ایمنی در محیط کار نام گذاری شد. برگزاری روز جهانی سلامت در محیط کار‌ از استراتژی‌های جهانی ایمنی و بهداشت شغلی سازمان جهانی کار است که با هدف افزایش آگاهی در چگونگی ایمن‌سازی و سلامت محیط کار و تقویت گفتگوی اجتماعی در جهت فرهنگ ایمنی و سلامت برگزار می‌شود.

برنامه ” اول ایمنی” ۸ اردیبهشت به مناسبت بزرگداشت روز جهانی ایمنی و سلامت محیط کار به علل عمده حادثه در دنیا، شعار جهانی امسال و قانونها و حمایت های جدید در این حوزه می‌پردازد.

امیر ثابت محمدی (دکترای ایمنی محیط کار) و مجید آقایی (متخصص و مدرس حوزه ایمنی در وزارت کار ) کارشناسان این برنامه هستند.

“برنامه اول ایمنی” به طور ویژه شنبه ۸ اردیبهشت ساعت ۱۲:۱۵ روی موج اف ام ردیف ۹۸ مگاهرتز تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو اقتصاد می‌شود.

شبکه رادیویی اقتصاداز طریق گیرنده‌های دیجیتالی، رادیونما، اپلیکیشن ایران صدا و آدرس اینترنتی radioeqtesad.ir نیز قابل دریافت است.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شماره تماس ۲۲۶۵۲۵۲۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۳۶۳۷ با این برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو اقتصاد در ارتباط باشند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.