Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 44507
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 10 مهر 1402 - 13:23 |

ویژه برنامه های جشن میلاد در رادیو سلامت

ویژه برنامه های جشن میلاد در رادیو سلامت

شبكه رادیویی سلامت همزمان با روز ولادت پیامبر اكرم (ص) و ولادت با سعادت امام صادق (ع) ویژه برنامه های “مهرافشان” و “پیامبر مهربانی ” را تقدیم شنوندگان می كند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه “مهرافشان” روز دوشنبه ۱۰ مهر ماه از ساعت ۱۷ به مدت ۹۰ دقیقه به تهیه كنندگی “پرویز جمالی ” و اجرای “سیما رستگاران ” با موضوع “الگو قرار دادن اخلاق نبوی در خانواده و روابط خانوادگی” از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز روی آنتن می رود.
در این برنامه كه به سردبیری فاطمه اعتمادی است، بخش هایی همچون گزارش مردمی ، بخش های نمایشی با بازیگری الهام زرتاختی و امین ضیایی و بخش های كارشناسی و گفتگویی در خصوص وحدت و صلح پخش خواهد شد.
برنامه “پیامبر مهربانی” به تهیه كنندگی “سارا شریفی” و گویندگی “محیا اسناوندی” نیز روز سه شنبه از ساعت ۱۰:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه با رویكرد ترویج مهربانی با تكیه و الگو برداری از اخلاق پیامبر به موضوع” تاثیر شفقت در تمام ابعاد زندگی ” می پردازد.
در این برنامه بخش هایی چون نقطه ی شروع،سفید پوش سفید باطن،سفیر صلح و جشن شادی وجود دارد كه هر كدام ابعاد مختلف این موضوع را در حوزه ی سلامت پوشش می دهند.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.