Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 46745
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 24 دی 1402 - 11:41 |

ویژه برنامه های رادیو ایران در شهادت امام علی النقی(ع)

ویژه برنامه های رادیو ایران در شهادت امام علی النقی(ع)

سوم رجب‌، سالروز شهادت حضرت امام علی النقی (ع) است، به همین مناسبت رادیو ایران ویژه برنامه های مختلفی را تدارك دیده است.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبكه رادیویی ایران، «خانه دوست اینجاست» ۲۴ و ۲۵ دی ماه با موضوع حفظ زبان از آفات و گناهان به تهیه كنندگی حسین معصومی و با اجرای مهرناز فقیهی و با حضور حجت الاسلام محمد پویا ساعت ۱۷:۵۰ تقدیم می شود.

«خورشید نامه» بسته صوتی معارفی است كه در تاریخ ۲۴ دی، به القاب و كنیه های حضرت امام علی النقی(ع) در قالب سخنرانی اشاره می كند، این برنامه به تهیه كنندگی عبدالله علایی ساعت ۲۲:۰۰ به روی آنتن می رود.

«نوبت نوا» سوگواره ای است با مضمون روضه های امام هادی (ع) كه به تهیه كنندگی زهره سربازی و اجرای فاطمه میناخانی ساعت ۲۲:۳۰ پخش خواهد شد.

«حرفی از تو» نیز در همین تاریخ با حضور حجت الاسلام سید مهدی حائری زاده از سیره عملی امام هادی (ع) در زندگی می گوید، این برنامه ساعت ۲۳:۳۰ تقدیم می شود.

برنامه «راه شب» دوشنبه بامداد نیز به موضوع شهادت امام هادی(ع) می پردازد. «راه شب» سی دقیقه هر بامداد روانه آنتن رادیو ایران می شود.

برنامه صبح گاهی «سلام صبح بخیر» دوشنبه ۲۵ دی، همزمان با سالروز شهادت امام علی النقی(ع) به این مناسبت (شهادت امام هادی (ع) می پردازد. «سلام صبح بخیر» از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۶:۳۵ تقدیم می شود.

برنامه «به افق نور» نیز در همین تاریخ به تهیه كنندگی حسین معصومی و با حضور حجت الاسلام محمد پویا مفرد به مرور احادیثی از امام علی النقی(ع) می پردازد .«به افق نور» دوشنبه ساعت ۱۱:۵۰ پخش می شود.

«گلبانگ» روز دوشنبه نیز نواها و نغمه های متناسب با شهادت حضرت علی النقی(ع) با اجرای مریم نشیبا و به تهیه كنندگی ندا حاجی اسماعیلی ساعت ۱۵:۰۰ پخش می كند.

رادیو ایران پیشاپیش فرارسیدن سالروز شهادت امام علی النقی(ع) را تسلیت می گوید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.