Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 42723
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو تاریخ انتشار : 24 تیر 1402 - 15:23 |

ویژه برنامه های رادیو به مناسبت روز بهزیستی و تامین اجتماعی

ویژه برنامه های رادیو به مناسبت روز بهزیستی و تامین اجتماعی

شبکه های مختلف رادیویی به مناسبت روز بهزیستی و تامین اجتماعی با تهیه و تولید برنامه هایی این روز را گرامی می دارند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی معاونت صد؛ روز  ۲۵ تیرماه به نام روز بهزیستی و تامین اجتماعی ثبت شده است تا فقر در جامعه کاهش یابد و افراد بتوانند در حد معمول نیاز های خود را برطرف سازند و مسائلی مانند بزهکاری، دزدی و ناهنجاری های اجتماعی در جامعه کاهش یابد.

رادیو گفت و گو و توانمند سازی مددجویان

«گفتگوی اجتماعی» رادیو گفت‌وگو که با بهره‌گیری از كارشناسان و مسئولین مربوطه مباحث اجتماعی را با ملاحظه اقتضائات روز مورد بررسی قرار می‌دهد و به نقد و بررسی عملكرد سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با حوزه‌های اجتماعی، آسیب‌شناسی اجتماعی و بررسی عوامل و دلایل دخیل در آن، ارائه راهکارهای قابل اجرا در خصوص ساماندهی حوزه‌های اجتماعی، بررسی عوامل تاثیرگذار در تحقق سبک زندگی ایرانی-اسلامی در حوزه‌های اجتماعی می پردازد.

به مناسبت آغاز هفته بهزیستی سه برنامه با محورهای بهزیستی و آسیب های اجتماعی، سلامت اجتماعی و چالش های آن، بهزیستی، حمایت از معلولان، پیشگیری از معلولیت ها و اعتبارات توانبخشی و همچنین بهزیستی، توانمندسازی مددجویان و خدمات توانبخشی در روزهای  ۲۵، ۲۶ و ۲۷ تیرماه ساعت ۱۳:۳۰ و به مدت ۶۰ دقیقه روی آنتن رادیو گفت وگو می برد.

برنامه «روزنه »نیز که دریچه ای به كاربردی ترین اتفاقات علم و فناوری در ایران و جهان است در تاریخ ۲۵ تیرماه عملکردهای سازمان بهزیستی و سازمان تامین اجتماعی را به همراه کارشناسان و مهمانانش بررسی و ساعت ۹ صبح تقدیم مخاطبان می کند.

مجله صبحگاهی “صبح و گفت وگو” که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۶:۳۰ صبح به مدت ۱۱۵ دقیقه با هدف اطلاع رسانی و بیان رخدادهای هفته به روی آنتن می رود، بصورت ویژه به مناسبت روز بهزیستی و تامین اجتماعی به موضوع عملکرد این دو سازمان را مورد بررسی قرار می دهد.

رادیو ایران پیگیر چالش های پیش روی مردم

برنامه «ایران امروز» در آستانه روز تامین اجتماعی و بهزیستی از چالش های پیش روی مردم و این سازمان می گوید، این برنامه ساعت ۱۲:۴۰ از رادیو ایران پخش می شود.

  «پیام همزیستی» آموزش مهارتهای ارتباطی برای زندگی اجتماعی

«پیام همزیستی »به مدت کوتاه ، به طور شناور از آموزش مهارتهای ارتباطی برای زندگی اجتماعی صحبت می کند.

رادیو سلامت و بیان دستاوردهای سازمان بهزیستی

برنامه «نیم نگاه »رادیو سلامت یکشنبه ۲۵تیر ،  به بیان دستاوردهای دو دهه اخیر بهزیستی می پردازد.این برنامه از ساعت ۱۲:۳۰تا ۱۳:۱۵ به صورت زنده روی آنتن می رود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.