Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 39995
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 16 اسفند 1401 - 0:03 |

ویژه برنامه های رادیو سلامت به مناسبت نیمه شعبان

ویژه برنامه های رادیو سلامت به مناسبت نیمه شعبان

همزمان با نیمه شعبان و میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج)، شبكه رادیویی سلامت، ویژه برنامه «چشم به راه» و «آمد بهار جان ها» را روی آنتن می برد.

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، ویژه برنامه «آمد بهار جان ها» شبكه رادیویی سلامت به تهیه كنندگی «ملیحه كاظمی» سه شنبه – ۱۶ اسفند ماه از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰، با موضوع «بهترین هدیه ی تولد از نظر شما چیه؟» از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان می شود.
«آمد بهار جان ها» دارای بخش های متنوع و مختلفی است از جمله قرار، حرف آخر، میلاد و بخش های نمایشی و طنز؛ كه در بخش «آخرین منجی» به سیره ی نبوی با تضمین از دیوان عطار پرداخته می شود؛ در بخش «كامتو شیرین كن» گزارشی از زایشگاه و محضرهای عقد و ازدواج پخش می شود.
همچنین ویژه برنامه «چشم به راه» به تهیه كنندگی «نازیلا نظمی» با محوریت «سازندگی انتظار» پخش می شود كه «اتاق انتظار»، «روایت انتظار»، «نفس های انتظار»، «۹ ماه انتظار»، «شوق دیدار» و«عیادت» از جمله بخش هایی این برنامه است كه روز چهارشنبه با اجرای «فیروزه آدابی» از ساعت ۱۰ صبح روی آنتن رادیو سلامت می شود.

ویژه برنامه های «چشم به راه» و «آمد بهار جان ها» روزهای سه شنبه و چهارشنبه از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنونده های رادیو سلامت می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.