Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 29490
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 12 مهر 1400 - 12:52 |

ویژه برنامه های رادیو صبا در ایام پایانی ماه صفر

ویژه برنامه های رادیو صبا در ایام پایانی ماه صفر

“رادیو صبا ” هم نوا با عاشقان خاندان عصمت و طهارت، ویژه برنامه های را به این مناسب تهیه و تدارک دیده است که در روزهای پایانی ماه صفر راهی آنتن صبا می کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، این شبکه رادیویی هم نوا با عاشقان خاندان عصمت و طهارت، ویژه برنامه های را به این مناسب تهیه و تدارک دیده است که در روزهای پایانی ماه صفر راهی آنتن صبا می کند.

«صبح ارادت، فراتر از عشق، روشنا، فصل شیدایی، منظومه عشق، رادیو شصت، چکامه باران، بر بوی زلف یار، دل و دلدار، نواهنگ و شب آفتابی » عنوان ویژه برنامه هایی است که در این ایام تقدیم مخاطبان می شود.
ویژه برنامه “صبح ارادت ” سه شنبه از ۱۳ مهر به مناسبت رحلت حضرت رسول (ص) و شهادت امام رضا (ع) در قالب مجله ی صبحگاهی برای ارادت دوستداران اهل بیت علیهم السلام از ساعت ۷ صبح به مدت ۹۰ دقیقه راهی آنتن صبا می شود.
این برنامه با گزارش های مردمی و ارتباط با حرم مطهر امام رضا (ع) در این روزها با مخاطبان همدل و همراه می شود .

“فراتر از عشق ” روزهای پایانی صفر را از قاب سیما روایت می کند .با پخش سکانس هایی از فیلم های مناسبتی مروری بر زندگی این بزرگواران دارد.
این برنامه به تهیه کنندگی رضا عزتی هر روز ساعت ۸:۳۰ تقدیم مخاطبان می شود .

“روشنا”،این برنامه با پخش نمایش های کوتاه با موضوعات اخلاقی به همراه پخش ترانه مناسب این روزها در حال و هوای سوگ پیامبر (ص) ، امام حسن مجتبی (ع) وامام رضا (ع) با مخاطبان همراه و همدل می شود .

“روشنا” به تهیه کنندگی مجید امجدی فرد و گویندگی الهام حاجی نژاد و هنرمندی جمعی از بازیگران رادیو از ساعت ۹ صبح به مدت ۶۰ دقیقه از رادیو صبا پخش می شود

“فصل شیدایی” ویژه برنامه مناسبتی که در این سه روزحال و هوای مردم و دلتنگی هایشان برای زیارت حرم مطهر این بزرگواران را با گزارش های مردمی روایت می کند. در این ویژه برنامه به فضیلت زیارت ائمه علیهم السلام از راه دور، زیارت نامه این بزرگواران ، خصوصیات فردی و فضائل اخلاقیشان پرداخته می شود .
این ویژه برنامه در این ایام هر روز ساعت ۱۰ صبح به تهیه کننده انسیه شمس اللهی و اجرای محمد امرایی به سمع شنوندگان می رسد.

“منظومه عشق ” با روایت داستان هایی پیرامون سیره و خصوصیات اخلاقی پیامبر اکرم(ص) و نقل اتفاقات زندگی امام حسن (ع) و امام رضا (ع) تقدیم مخاطبان می شود .
این برنامه با هدف نقل نسخ و آثار منسوب به امامان (ع) و آشنا کردن مخاطب با این متون تولید شده است. که با بیان و لحن آرام امیرحسین مدرس ساعت ۱۳:۳۰ با مخاطبان همراه وهمدل می شود.
“چکامه ایران ” در قالب مشاعره فرصتی برای آشنایی مخاطبان با اشعارآیینی واشعار ویژه رحلت پیامبر اکرم (ص) ،امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) است.که ساعت ۱۵:۳۰ با اجرای فوژان احمدی و تهیه کنندگی زینب برومند تقدیم مخاطبان می شود.

ساعت ۱۶ برنامه زنده “دل و دلدار ” با محوریت داستان زندگی کسانی که پیامبر اکرم (ص) ،امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) نقشی در دگرگونی زندگی آنان داشته است راهی آنتن می شود . این برنامه روایتی از عشق به اهل بیت علیهم ااسلام در دنیای امروزاست .
دل و دلدار در این ایام هر روز به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و بااجرای لاله جلال آبادی ساعت ۱۶ راهی آنتن صبا میشود.

“بر بوی زلف یار” دراین برنامه سعی شده است با خوانش داستان های کوتاه از زندگی این بزرگواران وشعرهای معاصر وپخش ترانه های متناسب با مخاطبان در سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع( وشهادت امام رضا (ع) همراه باشد.
این برنامه در این روزها برنامه ساعت ۱۷:۳۰ با اجرای منصور ضابطیان تقدیم مخاطبان می شود .

“شب آفتابی ” عنوان ویژه برنامه دیگر این شبکه دراین ایام است که با هدف مرور ، معرفی و خوانش ادبیات عرفانی و آیینی هر شب ساعت ۲۱ تقدیم مخاطبان رادیو صبا می شود .

این برنامه با رویکرد مرور آثار ادبی آیینی و عرفانی به معرفی کتاب های و نویسندگان حوزه عرفان و آیین می پردازد .
“شب آفتابی ” با اجرای سعید یوسف نیا و تهیه کنندگی محسن حکیم معانی راهی آنتن می شود.

این شبکه در برنامه های موسیقی محور “نواهنگ ” و “رادیو شصت” با پخش موسیقی های مناسب این روزها در سوگ رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع( وشهادت امام رضا (ع) با مخاطبان هم دل و همراه می شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.