Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 27228
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 31 خرداد 1400 - 16:54 |

ویژه برنامه های رادیو صبا در روز ولادت امام رضا(ع)

ویژه برنامه های رادیو صبا در روز ولادت امام رضا(ع)

شبكه رادیویی صبا به مناسبت فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ویژه برنامه های متنوع و شادی را تدارك دیده است.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، این شبكه رادیویی به مناسبت فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ویژه برنامه های متنوع و شادی را تدارك دیده است.با این عناوین «به بهانه عشق » ، «صباهنگ » ، «طنز و ترانه » ، «مسابقه بیست شو » و «صبا مك » كه تقدیم مخاطبان میشود .

ویژه برنامه «به بهانه عشق» در بخش های متتنوع ازآغلز دهه كرامت همراه مخاطبان بوده و در طول این دهه با انتخاب موضوع به گرامیداشت دهه كرامت پرداخته است .

این برنامه ویژه عصرگاهی كه با بخش های مختلف شامل، «گزارش زنده از شهرهای زیارتی مشهد و قم »، آیتم« آدم های خاص »،«آقای بلدییان »، «چه حرف ها»، «خبر گزاری صبا » پخش میشود روز سه شنبه اول تیرماه با موضوع شادی میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را در رادیو صبا جشن می گیرد .
«به بهانه عشق » در این روز میزبان یكی از هنرمندان ایرانی است و در بخش های مختلف با پخش موسیقی و ترانه های شاد این روز را به مخاطبان تبریك می گوید .
این برنامه ساعت ۱۷ به تهیه كنندگی آزاده شاهرخ مهر و گویندگی مهدی پر و معصومه حیدر نژاد راهی آنتن میشود .
«صباهنگ» با پخش ترانه ها و موسیقی های درخواستی مخاطبان در این روز با ایجاد فضایی شاد ساعت ۱۸:۳۰ به تهیه كنندگی سجاد كلبادی نژاد همراه شنوندگان میشود .
برنامه«طنز و ترانه» كه تركیبی از ترانه های شاد ونمایش های طنزرادیویی است كه با اجرای لطیفه های شیرین ضمن تبریك میلاد امام رضا (ع) لحظات شادی را تقدیم می كند . این برنامه روز سه شنبه ساعت ۱۰ به تهیه كنندگی مجید امجدی فرد از رادیو صبا پخش می شود .
«صبامك » برنامه ای برای پاسخگویی پیامك های مخاطبان با بیانی طنز و لحنی شاد كه در سالروز میلاد امام رضا (ع)به صورت ویژه با عرض تبریك و شاد باش راهی آنتن صبا میشود . این برنامه با اجرای محمد اوزی و شیدا زینی پخش می شود .
مسابقه پر هیجان« بیست شو» نیز با طرح سوال های مربوط به این روز و ایجاد فضایی شاد به میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را به مخاطبان تبریك می گوید .

رادیو صبا را روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ می توان شنید .

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.