Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 26047
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 08 اردیبهشت 1400 - 13:48 |
از اجرای مسعود فروتن تا نجوای پروانه معصومی و نمایش های رادیویی

ویژه برنامه های شب قدر در رادیو نمایش

ویژه برنامه های شب قدر در رادیو نمایش

همزمان با فرا رسیدن شب های قدر ، شبکه رادیویی نمایش ویژه برنامه “نیمه روشن ماه ” را با اجرای مسعود فروتن و نجوای پروانه معصومی به روی آنتن رادیو نمایش می برد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش،مژگان فرزین تهیه کننده برنامه “نیمه روشن ماه” ضمن اعلام این مطلب گفت: این برنامه ویژه شب های قدر و به صورت زنده از روز شنبه یازدهم اردیبهشت ماه تا چهارشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه به جای برنامه رادیویی “استودیو هشت” از ساعت ۱۸ تا ۱۹ به روی آنتن رادیو نمایش می رود و گزارشگری آن نیز برعهده شیما شیرازی است.

وی افزود: در این برنامه سعی کردیم  با فراهم کردن فضایی آرام به سمت تفکر در آیه ها و کلمات تأثیرگذار برویم .کلماتی که در عین سادگی می تواند هر کدام حرف دل یک نفر باشد.

فرزین تأکید کرد: این کلمات را کارشناس برنامه “دکتر بلوچ نژاد” تفسیر می کند و راه کاربردی آن را در هر زمان می گوید و در بخش هایش شنونده زمزمه این کلمات از زبان آدم ها در جایگاه های مختلف هستیم .در ارتباط زنده سری به اماکن مذهبی می زنیم که در این شرایط امکان حضور در آن را نداریم .

گفتنی است علاوه بر برنامه “نیمه روشن ماه ” نمایش های رادیویی “پدر” ، مقصد عشق”،”جراحت”، “شمشیر” ، دو روی یک زندگی” ،”گنجنامه سه دله دزد”،”بت می تراشد پروانه”،”راه هلاکت” ،”رنج جانکاه” ،”شقاوت و درایت ” و “چراغ خاموش” عناوین آثاری هستند که به مناسبت شب های قدر علاوه بر رادیو نمایش از سایر شبکه های رادیویی نیز پخش می شوند.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.