Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 3032
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 29 آذر 1395 - 20:54 |

ویژه برنامه های شب یلدا با اجرای علی ضیاء در شبکه یک و احسان کرمی در شبکه پنج+معرفی مهمانان برنامه ها

ویژه برنامه های شب یلدا با اجرای علی ضیاء در شبکه یک و احسان کرمی در شبکه پنج+معرفی مهمانان برنامه ها

شب نشینی علی ضیاء با هنرمندان در شبکه یک و اجرای ویژه برنامه «ناردونه» توسط احسان کرمی در شبکه پنج ویژه های شب یلدا در رسانه ملی هستند.

«مثبت یک» نام ویژه برنامه یلدایی شبکه یک است که از ساعت ۲۳ سه شنبه ۳۰ آذر به مدت ۳ ساعت و با اجرای علی ضیاء قرار است فضای یک شب نشینی را فراهم کند.

به گفته افشین حسین خانی تهیه کننده «مثبت یک»، این برنامه مهمان محور در باغ موزه هنر ایرانی و با دکوری متفاوت اجرا می شود. ورزشکاران، هنرمندان سینما و تلویزیون و خوانندگان از مهمان این برنامه هستند.

حسین خانی یادآور شد: تم برنامه شاد و مفرح و فضای امید بخش خواهد داشت و اجرای زنده از سوی چند خواننده جوان در برنامه پیش بینی شده است.

تهیه کننده «فرمول یک» درباره ترکیب مهمانان ویژه برنامه شب یلدای شبکه یک اظهار کرد: حجت اشرف زاده خواننده، مهدی و هادی مهدوی کیا فوتبالیست های سابق پرسپولیس و تیم ملی و لیلا رجبی عضو تیم ملی پرتاب وزنه ایران به همراه همسرش پیمان رجبی مهمانان «مثبت یک» هستند.

وی در پایان گفت: محسن بروفر دابسمش باز فضای مجازی که با ساخت دابسمش های فوتبالی برای افرادی چون علیرضا علیفر گزارشگر فوتبال مشهور شده است به همراه علیفر در این برنامه حضور می یابد. اجرای برنامه نقالی خوانی شاهنامه توسط تعدادی از  بچه ها از دیگر برنامه های شب یلدای مثبت یک خواهد بود.

«مثبت یک» به تهیه کنندگی افشین حسین خانی و اجرای علی ضیاء کاری از گروه اجتماعی شبکه یک است که فردا سه شنبه حوالی ساعت ۲۳ به صورت زنده روی آنتن این شبکه می رود.

علی ضیا احسان کرمی

«ناردونه» با اجرای احسان کرمی

برنامه «ناردونه» فردا شب ۳۰ آذر به عنوان ویژه برنامه شب یلدای شبکه پنج روی آنتن می‌رود. این برنامه با اجرای احسان کرمی به مدت ۱۸۰ دقیقه به صورت زنده از شبکه تهران پخش خواهد شد و قرار است میزبان چهره‌هایی در حوزه سینما و تلویزیون، موسیقی و ورزش از جمله علیرضا افتخاری، مرجانه گلچین و… باشد.

تیم تولید «ناردونه» از چند هفته پیش کار خود را برای ساخت این برنامه آغاز کرده بودند و آیتم‌های متنوعی برای پخش در طولانی ترین شب سال در این برنامه در نظر گرفته شده است که از آن جمله می توان به گپ و گفت با اکبر عبدی اشاره کرد.

همچنین چند تن از چهره‌های تیم پرسپولیس و خوانندگان جوان حوزه موسیقی در برنامه حضور دارند و قرار است کلیپ هایی از این خوانندگان پخش شود.

«ناردونه» ساعت ۲۰ از شبکه پنج به مدت ۱۸۰ دقیقه روی آنتن می‌رود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.