Monday, 13 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 26876
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 13 خرداد 1400 - 11:40 |

ویژه برنامه های ۱۴ و ۱۵ خرداد رادیو نمایش اعلام شد

ویژه برنامه های ۱۴ و ۱۵ خرداد رادیو نمایش اعلام شد

۱۴و ۱۵خرداد، دو برنامه زنده رادیویی “تکیه” و”روشنا” به همراه یک نمایش رادیویی ویژه از رادیو نمایش پخش خواهد شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، ویژه برنامه “تکیه” روز جمعه و شنبه ساعت ۹:۰۰ تا ۱۰:۳۰ صبح به تهیه کنندگی ریحانه یزدان دوست به صورت زنده و نمایشی اجرا می شود ،در این برنامه، نمایشی  توسط حجت الاسلام آقابابا صاحب تکیه ونگین خواجه نصیر در نقش دختر ایشان ویک بازیگر بعنوان مهمان تکیه نقش آفرینی می کنند ودر خصوص حضرت امام “ره” خصوصیات ایشان وآشنایی با تفکرات ونقش رهبری  ومرجعیت ایشان صحبت می شود.

در مابین صحبت ها وحضور در تکیه از آیتم های متنوعی نیز بهره گرفته می شود مانند نگاهی تاریخی به اتفاقات زمان حضرت امام ره که  توسط خسرو معتضد روایت می شود، در این برنامه از مداحی وسرودهای عزاداری نیز  بهره گرفته می شود. “تکیه”،روز یک شنبه به شهادت امام جعفر صادق “ع” می پردازد.

گفتنی است برنامه زنده “روشنا” نیز روزهای شنبه ویکشنبه ساعت ۱۸:۰۰ تا ۱۹:۳۰ به تهیه کنندگی علی اله دانه واجرای امین بختیاری بصورت “زنده “به روی آنتن می رود؛این برنامه ازآیتم های گزارشی تشکیل می شود که توسط شنوندگان ومخاطبان رادیو نمایش درخصوص حضرت امام صادق “ع” ضبط  وارسال می شود.

مجموعه رادیویی “عبور از تاریکی “به نویسندگی اکبرخورد چشم و کارگردانی امیر زنده دلان نیز از روز شنبه ۱۵ خرداد ماه ساعت ۲۲:۳۰ به روی آنتن رادیو ایران و رادیو نمایش می رود. داستان این نمایش درباره یک دانشجوی فرانسوی علاقه مند به حضرت امام خمینی “ره” است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.