Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 31745
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 13 دی 1400 - 11:36 |

ویژه گرامیداشت مرد مردمدار میدان در «پلاک هشت»رادیو ایران

ویژه گرامیداشت مرد مردمدار میدان در «پلاک هشت»رادیو ایران

برنامه «پلاک هشت» امروز دوشنبه ۱۳ آبان همزمان با دومین سالگرد شهادت مرد مردمدار میدان، حاج قاسم سلیمانی از ساعت ۱۲:۴۰ تا ۱۴:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبکه رادیویی ایران، ریحانه یزداندوست تهیه کننده برنامه این هفته «پلاک هشت» گفت: از ابتدای هفته در بخش های مختلف برنامه ،به بیان سیره سردار شهید حاج قاسم و همرزمانش پرداختیم.
وی ادامه داد: در روز سالگرد شهادت ایشان «پلاک هشت» به صورت ویژه از ساعت ۱۲:۴۰ پخش می شود.
این تهیه کننده رادیویی تصریح کرد: بخش های متنوع و مختلف با موضوع مقاومت و سردار سلیمانی و گفتگو با همرزمان و یاران نزدیک این شهید برای پخش آماده شده است که به برخی از آنها اشاره کرد:
دکتر غلامرضا کافی شاعر و فعال فرهنگی، از همشهریان و همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس که در گفتگو با پلاک هشت از مقام شهید و اهمیت بزرگداشت شهدا و از سروده های خود برای شهید قاسم سلیمانی می گوید.
همچنین گفت و گو با خلبان محمد علی پور جعفری فرزند سردار شهید حسین پور جعفری مشاور و افسر همراه شهید قاسم سلیمانی به همراه مادرشان از خاطرات سردار دل ها می گویند.
«پلاک هشت» این هفته به تهیه کنندگی ریحانه یزداندوست و اجرای کیوان همتی و هماهنگی اکرم خیر خواه از رادیو ایران پخش می شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.