Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 26754
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 08 خرداد 1400 - 11:31 |

«پارک شهر» رادیو، پيگير مطالبات مردمی در شهرستان های استان تهران می شود

«پارک شهر» رادیو، پيگير مطالبات مردمی در شهرستان های استان تهران می شود

بخش جدید برنامه«پارک شهر» از رادیو تهران پيگير مطالبات مردم در شهرستان های استان تهران و ايجاد ارتباط متقابل و دو سويه بين مسئولان شهري و مردم در شهرستان های استان تهران است.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ برنامه«پارک شهر» از امروز(شنبه ۸ اردیبهشت) در تمامی برنامه ها و در همه روزهای هفته بخشی ویژه شهرستان های استان تهران تدارک دیده است که علاوه بر؛ گفت وگو با مسئولین عالی رتبه و تحلیل مسائل روز در برنامه، با نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهر شهرستان های استان تهران، شهردار و فرماندار آن شهرستان ها و روسای ادارات و نهادهای مربوط آن شهرستان ها گفت وگو و ضمن طرح مشکلات و مسائل آن شهرستان ها، با پیگیری مطالبات مردمی، به نیازها و دغدغه های مردم در شهرستان های استان تهران می پردازد.

برنامه پارک شهر، برنامه صبحگاهی رادیو تهران است که با هدف اطلاع رسانی وقایع روز سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ورزشی و همچنین ایجاد نشاط و طراوت صبحگاهی روی آنتن می رود. گفت وگو زنده با مقامات عالی رتبه کشور برای اطلاع رسانی دقیق درباره مطالبات مردمی مانند گفت وگو با وزراء، مقامات لشکری و نظامی، دادستان و معاونان دادستان کل کشور، جبهه های سیاسی و فعالان احزاب و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و… از جمله رویکرد برنامه پارک شهر است.

شما شنوندگان می توانید علاوه بر؛ آگاهی بیشتر از اتفاقات و رویدادهای روز و تحلیل و بررسی گفت وگوی ویژه برنامه پارک شهر رادیو تهران، طرح و بررسی مسائل و مشکلات شهرستان ها را روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز دنبال کنید.

برنامه«پارک شهر» کاری از گروه برنامه ریزی و مدیریت شهری شبکه رادیویی تهران است که هر روز جز جمعه ها از ساعت ۶:۴۰ تا ۸:۱۵ روی آنتن می رود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.