Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 27900
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 01 مرداد 1400 - 19:20 |

پاسداشت زبان فارسی در «عصر صبا» رادیو

پاسداشت زبان فارسی در «عصر صبا» رادیو

رادیو صبا در برنامه زنده عصرگاهی “عصر صبا ” به پاسداشت زبان فارسی می پردازد.

به گزارش هنرصدا، یكی از عوامل هویت بخشی هر جامعه و اتحاد بخشی افراد جامعه، زبان آن كشور است. كه اگر كسی بخواهد از زبان و اهمیت آن سخن بگوید، خود چندین كتاب خواهد شد. در بین این همه زبان یكی از زبان های اصیل و ریشه دار زبان ما ایرانیان است زبانی كه به قدمت تاریخمان است. زبانی را كه قرن های متمادی توسط گذشتگان ما حفظ شد و امروز بدین صورت برای ما باقی مانده است.

هریك از افراد جامعه در حفظ این زبان نقش موثری دارند و رسانه در حفظ و ترویج زبان فارسی مسئولیت و نقش به سزایی دارد ، رادیو صبا با توجه به اهمیت این موضوع در برنامه زنده عصرگاهی با نگاهی متفاوت به این مسئله می پردازد.

روز شنبه دوم مرداد برنامه عصر صبا با موضوع پاسداشت زبان فارسی راهی آنتن میشود . در این برنامه در بخش های متفاوت بانگاهی طنز به این موضوع می پردازد.

برنامه “عصر صبا” به تهیه كنندگی آزاده شاهرخ مهر و نویسندگی امیر اكبری ،ابوالفضل طاهری ، حمید پارسا و اجرای مهدی پر روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود.

در این برنامه آتوسا برهانی نژاد به عنوان مسئول هماهنگی و مصطفی طالبیان مسئول ارتباطات ، امیر قربانی، مسلم احمدی، امیر اكبری وحید كمالی زاده به عنوان آیتم ساز با این برنامه همكاری می كننند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.