Sunday, 12 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 5 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 43398
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 24 مرداد 1402 - 20:20 |

پخش برنامه خاطره‌انگیز «شاخه طوبی» با اجرای مهدی علی احمدی در شبکه دو

پخش برنامه خاطره‌انگیز «شاخه طوبی» با اجرای مهدی علی احمدی در شبکه دو

بیست و چهارمین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» با پخش برنامه خاطره‌انگیز «شاخه طوبی» با اجرای مهدی علی احمدی همراه مخاطبان شبکه دو خواهد بود.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما،  بیست و چهارمین قسمت این برنامه به پخش گزیده‌هایی از فیلم سینمایی «پاتک» محصول ۱۳۷۴، برنامه «شاخه طوبی» محصول ۱۳۶۷ و بخش پلاتو مجری با اجرای مهدی علی احمدی و مجموعه خاطره‌انگیز «در خانه» محصول ۱۳۶۵ و همچنین تصاویری زیبا و جذاب از مستند «طبیعت واقعی» در بخش مستند خواهد پرداخت.

این برنامه در بخش «قاب ناب» به شعرخوانی هنرمند باسابقه کشورمان خانم «ثریا قاسمی» در سال ۱۳۶۷ پرداخته و در بخش «ورزش»، مروری بر شهرآورد ۳۹ در ورزشگاه بندرعباس – سال ۱۳۷۳ خواهد داشت.

این برنامه در بخش «موسیقی» به پخش موسیقی «هوای تو» با صدای علیرضا افتخاری پرداخته و در بخش «نماهنگ»، نماهنگ «سیدنا الصالح» و «شاهچراغ» با اجرای گروه همخوانی محمد رسول الله(ص) روانه آنتن می‌شود.

مخاطبان شبکه دو می‌توانند به منظور مشارکت در پویش این برنامه، اسامی فیلمهای سینمایی، سریالها، مستندها و… را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۲۳۲ و پیامهای صوتی و تصویری خود را در فضای مجازی برنامه به نشانی Kheilidoor_Kheilinazdik_TV2@ ارسال کنند.

مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» کاری از تأمین برنامه شبکه دو به تهیه‌کنندگی حمیدرضا فتح‌آبادی است که بیست و چهارمین قسمت آن، چهارشنبه ۲۵ مرداد حوالی ۰۰:۳۵ بامداد روانه آنتن این شبکه خواهد شد و بازپخش آن روز بعد ساعت ۱۴ خواهد بود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.