Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 26005
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 07 اردیبهشت 1400 - 20:20 |

پخش زنده «باران نور» ویژه ولادت امام حسن مجتبی (ع) از رادیو نمایش

پخش زنده «باران نور» ویژه ولادت امام حسن مجتبی (ع) از رادیو نمایش

چهارشنبه هشتم اردیبهشت ماه،ویژه برنامه “باران نور” به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، ریحانه یزدان دوست نویسنده و تهیه کننده این برنامه رادیویی گفت:تلاش کرده ام در این برنامه نسبت به یک اتفاق مهم مذهبی و دینی رویکردی فرهنگی داشته باشم یعنی درواقع از منظر فرهنگ به آن نگاه کنم.

وی افزود: در این برنامه مقام و منزلت امام حسن”ع” در اشعار فارسی، از نگاه شعرای معاصر و شعرای کلاسیک ، شعرای دیروز و شعرای امروز مورد بررسی قرار می گیرد.همچنین از منظرموسیقی ، فیلم  و ادبیات به شخصیت مذهبی  و والای ایشان اشاره خواهیم کرد.

یزدان دوست خاطر نشان کرد: در”باران نور” دکتر محمود شالویی درباره شخصیت امام حسن”ع”در اشعار فارسی می گوید و در قسمتی دیگر بخشی را به  دیالوگ های سریال “تنهاترین سردار” وعوامل این فیلم اختصاص داده ایم.

این تهیه کننده در پایان گفت : در بخشی از این برنامه با عباس براتی پور شاعر آیینی ، محمد سپهری مترجم و نویسنده کتب معارفی ومحمد جواد مروجی مترجم و نویسنده  درباره امام حسن”ع” گفت و گو خواهیم کرد. همچنین یک قسمت روایی – نمایشی که به بخش هایی از زندگی آن حضرت می پردازد به روی آنتن می رود .

“باران نور” به روایت علیرضا تابان ، گویندگی  فاطمه نیرومند،هماهنگی و مصاحبه اکرم خیرخواه و به تهیه کنندگی و نویسندگی ریحانه یزدان دوست، چهارشنبه هشتم اردیبهشت ماه ساعت ۹ صبح به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.