Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 42162
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 05 تیر 1402 - 17:17 |

پخش زنده دعای عرفه از رادیو تهران

پخش زنده دعای عرفه از رادیو تهران

مخاطبان می توانند پخش زنده دعای عرفه را از آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از ویژه برنامه”در وادی عرفات” شبکه رادیویی تهران موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز بشنوند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، شبکه رادیویی تهران روز عرفه چهارشنبه ۷ تیرماه، از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ویژه برنامه «در وادی عرفات» را که دعای روز عرفه از آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) است را تقدیم مخاطبان می‌کند. شنوندگان می توانند پخش زنده دعای عرفه را به صورت مستقیم از رادیو تهران موج اف ام ردیف۹۴مگاهرتز بشنوند.
علاوه بر این؛ بخش های مختلف برنامه شامل ارتباط زنده با کربلا و مشهد مقدس، مناجات خوانی همراه مداحان اهل بیت(ع) و شعرخوانی آیینی همراه با شاعران آیینی است.
در این ویژه برنامه با کارشناسان در خصوص فضیلت روز عرفه همراه با بخش های گزارشی و گفت وگو مستقیم از آستان مقدس عبدالعظیم حسنی (ع) تقدیم حضور مخاطبان می‌شود.
گزارش از هیئت های تهران در روز عرفه و بخش های ترکیبی نیایشی همراه با سخنان بزرگان، اذکر الهی، تصنیف و مداحی تهیه و پخش خواهد شد.
«در وادی عرفات» کاری از گروه تاریخ و معارف رادیو تهران که به تهیه کنندگی محمدرضا پاکزادیان ازموج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز تقدیم شما مخاطبان خواهد شد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.