Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 35720
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ورزش تاریخ انتشار : 17 مرداد 1401 - 16:01 |

پخش زنده مسابقات کشورهای اسلامی از رادیو

پخش زنده مسابقات کشورهای اسلامی از رادیو

همزمان با برگزاری مسابقات کشورهای اسلامی برنامه رادیویی«همه برای ایران» این رویداد را به صورت زنده پوشش می‌دهد.

به نقل از روابط عمومی رادیو ورزش؛ برنامه «همه برای ایران» کاری از گروه مسابقات ورزشی شبکه رادیویی ورزش و همزمان با آغاز پنجمین دوره از مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی، این بازی‌ها را به صورت زنده پوشش می‌دهد.

علی اصغر احمدی مدیر گروه مسابقات ورزشی رادیو ورزش خاطرنشان کرد: این رویداد از (۱۴ لغایت ۲۷ مرداد ماه) سال جاری در قونیه در حال برگزاری است. در این دوره از بازی‌ها در مجموع سه هزار ورزشکار از کشور حضور پیدا کردند که ۴۸۳ رویداد در ۲۴ رشته ورزشی برگزار می‌شود. پوشش زنده مسابقات، انعکاس خبری آن در تارنمای شبکه و تحلیل و بررسی عملکرد ورزشکاران اعزامی از رویکردهای اصلی این ویژه برنامه محسوب می‌شود. همچنین اخبار و نتایج برخی از مسابقات را به صورت لحظه‌ای نیز در فواصل برنامه‌های شبکه پخش خواهد شد.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف برنامه افزود: بخش “ایران در مسابقات کشورهای اسلامی” به تاریخچه حضور کشور در این رقابت‌ها و “قهرمانان” به معرفی ورزشکاران اعزامی می‌پردازد. “تالار مشاهیر” و “هماوردان” هم قهرمانان پیشکسوت و بازیکنان تیم‌های حریفان را معرفی می‌کند. “با داوران” از دیگر بخش‌های برنامه است که ضمن معرفی داوران، عملکرد آنان را هم در بازی‌های مختلف بررسی می‌کند.

مدیر گروه مسابقات ورزشی رادیو ورزش یادآور شد: حضور ورزشکاران ایرانی در کنار سایر کشورهای مسلمان محلی برای دوستی و گسترش مودت با سایر ملل مسلمان است و منجر به بروز و ظهور قدرت ورزشکاران ما در میان سایر کشورها می‌شود. ورزشکاران محجبه هم با حضور خود در این رویداد به اصول انسانی و اسلامی تاکید کرده و احترام آنان به رقبا بیانگر عمق راهبردی گفتمان انقلاب اسلامی است.

احمدی در پایان تاکید کرد: این برنامه طبق برنامه‌ بازی‌ها و در ساعات مختلف در جدول پخش رادیو ورزش قرار می‌گیرد. اولین قسمت آن به پخش زنده مسابقه تیم والیبال ایران و قطر اختصاص خواهد داشت که ۱۸ مرداد ماه از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه از موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش خواهد شد. البته برخی از مسابقات بانوان در مراحل حساس نهایی و نیمه‌نهایی علاوه بر کانال رادیویی ورزش بانوان همزمان در قالب همین ویژه برنامه از رادیو ورزش پخش می‌شود.

| منبع خبر : ایسنا
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.