Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 32816
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو گفتگ و گو تاریخ انتشار : 02 اسفند 1400 - 15:59 |

پخش زنده نشست سخنگوی دولت از رادیو گفت وگو

پخش زنده نشست سخنگوی دولت از رادیو گفت وگو
جلسات هفتگی سخنگوی دولت از شبکه رادیویی گفت‌وگو به طور زنده پخش می شود.
به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو گفت‌وگو، این شبکه رادیویی نشست های هفتگی علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم را به طور زنده روی آنتن می برد. جلسات سخنگوی دولت سه شنبه ها در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار می شود و شنوندگان رادیو گفت وگو می توانند از سه شنبه ۳ اسفند، این جلسات را به طور زنده و مستقیم از این شبکه رادیویی بشنوند.

جلسات هفتگی سخنگوی دولت، یکی از رویدادهای مهم سیاسی جاری در کشور است که سخنگوی دولت به منزله نماینده رئیس جمهور و هیئت وزیران، ضمن اعلام تازه ترین سیاست ها و برنامه ها و عملکردهای دولت، پاسخگوی نمایندگان رسانه های جمعی می شود.
رادیوگفت‌وگو بعنوان رسانه نخبگانی با هدف انعکاس برنامه‌ریزی‌های راهبردی دولت محترم و بیان فعالیت‌ها و اقدامات اجرایی، ضمن اعلام آمادگی در پوشش رسانه ای اخرین اخبار دولت سیزدهم، از تاریخ ۳ اسفند، سه شنبه ها، با حضور در نهاد ریاست جمهوری در پاستور، گزارش های هفتگی سخنگوی دولت، پرسش های خبرنگاران، پاسخ های سخنگوی دولت و همه اتفاقات و جزئیات این جلسات را به طور زنده و مستقیم به اطلاع مخاطبان می رساند.
علاقه‌مندان می‌توانند این نشست را بطور زنده و مستقیم از طریق اپلیکیشن ایرانصدا، موج اف‌ام ردیف ۱۰۳.۵مگاهرتز و همچنین از طریق وبگاه شبکه به نشانی www.radiogoftogoo.ir بشنوند.
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.