Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 36869
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ورزش تاریخ انتشار : 17 مهر 1401 - 14:02 |

پخش زنده کنگره ملی شهدای ورزشکار از «پهلوانان ماندگار» از رادیو

پخش زنده کنگره ملی شهدای ورزشکار از «پهلوانان ماندگار» از رادیو

شبکه رادیویی ورزش فردا همزمان با برگزاری دومین کنگره ملی شهدای ورزشکار کشور، این مراسم را به صورت زنده از برنامه «پهلوانان ماندگار» به صورت زنده پوشش می‌دهد.

به گزارش هنرصدا به نقل ازروابط عمومی رسانه ملی، دومین کنگره ملی شهدای ورزشکار کشور فردا با حضور جامعه ورزشی از همه فدراسیون‌ها و خانواده معظم شهدا در مجموعه ورزشی ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار می‌شود.
در همین راستا شبکه رادیویی ورزش با حضور در محل برگزاری این کنگره، ویژه برنامه‌ای را با عنوان «پهلوانان ماندگار» به صورت زنده پخش می‌کند.
گفتگو با خانواده شهدای ورزشکار و چهره‌های مختلف ورزشی، تهیه گزارش‌ از برنامه، بررسی کمک‌های مومنانه ورزشکاران کشور و پوشش مستقیم مراسم از جمله بخش‌های این ویژه برنامه به شمار می‌رود.
«پهلوانان ماندگار» فردا ۱۸ مهر ماه از ساعت ۱۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه به تهیه کنندگی حسین سلطانی، گویندگی محمد درخشنده، گزارشگری حمید خواجه خباز و معصومه کیانی و هماهنگی احمد فرضی راهی آنتن رادیو ورزش می‌شود.
مخاطبان می‌توانند شنونده این ویژه برنامه از موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز رادیو ورزش باشند. همچنین برای شنیدن آرشیو به سایت رادیو ورزش به نشانی  www.radiovarzesh.ir  مراجعه کنند

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.