Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 29598
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 16 مهر 1400 - 18:58 |

پخش ماجرای مرموز و عاشقانه هنری هشتم و چند نمایش دیگر از رادیو نمایش

پخش ماجرای مرموز و عاشقانه هنری هشتم و چند نمایش دیگر از رادیو نمایش

از بامداد روز شنبه، سه نمایش جدید رادیویی «کاترین هوارد» ،«کهنه سوار مرشد» و «سفر عشق» از آنتن شبکه رادیویی نمایش پخش می شوند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش،مجموعه نمایشی«کاترین هوارد» به نویسندگی و کارگردانی محمد پورحسن و سردبیری ایوب آقاخانی،درباره بخشی از زندگی هنری هشتم و علاقه او به دختری با نام کاترین هوارد است.این نمایش رادیویی با هنرمندی نازنین مهیمنی،علی میلانی،مونا صفی،محمد پورحسن،امیرعباس توفیقی،رضا عمرانی،ناهید مسلمی،فریبا طاهری،حمید یزدانی، شیما جانقربان،میرطاهر مظلومی،محمد رضا علی،شهریار حمزیان،ماندانا اصلانی،محمد شریفی مقدم،صدابرداری علی حاجی نوروزی و افکتوری محمدرضا قبادی فراز ۱۷ مهر ماه ساعت ۱ بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۱۲:۳۰ تکرار آن است.

نمایش رادیویی « کهنه سوار و مرشد» به نویسندگی زهرا کولیوند،سردبیری فرهاد امینی،کارگردانی نازنین مهیمنی،تهیه کنندگی مهدیه تقی زاده،افکتوری نرگس موسی پورو صدابرداری علی حاجی نوروزی به تازگی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است و داستان آن درباره دو یار قدیمی است که مردم آنها را کهنه سوار و مرشد خطاب می کنند.این نمایش به هنرمندی علی میلانی،مهرداد مهماندوست،شهریار حمزیان،صفا آقاجانی، رضا عمرانی،محمد پورحسن،مونا صفی،محسن بهرامی،بهادر ابراهیمی، امیر زنده دلان،آسیه گرجی و محمد شریفی مقدم از روز شنبه هفدهم مهر ماه ساعت ۲:۳۰ بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۱۴:۰۰ تکرار آن است.

و سریال رادیویی «سفر عشق» که ساعت ۳ بامداد روز شنبه از آنتن رادیو نمایش پخش می شود را سیمین غلامی ورنامخواستی نوشته و شهلا دباغی سردبیر آن است . داستان این سریال درباره یک پزشک ایرانی ساکن لندن است که برای حضور در جنگ و درمان مجروحین شیمیایی همسر انگلیسی اش را که باردار است تنها می گذارد و به ایران بر می گردد. این نمایش به کارگردانی مجید همزه،تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا،افکتوری نازنین حسن پور،صدابرداری رضا طاهری و با هنرمندی بهناز بستان دوست،بهرام سروری نژاد،مینو جبارزاده،شمسی صادقی،ناهید مسلمی،شیرین سپه راد،عباس شادروان،سینا نیکوکار و محمد پورحسن به تازگی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.