Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 25906
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران, رادیو تهران, رادیو نمایش, رادیو ورزش تاریخ انتشار : 04 اردیبهشت 1400 - 17:02 |

پخش نمایش های جدید رادیویی از چهار شبکه رادیویی

پخش نمایش های جدید رادیویی از چهار شبکه رادیویی

این هفته سه مجموعه جدید نمایشی از شبکه های مختلف صدا پخش می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، مجموعه نامزدی ، معلم ثانی و آشنای آسمان این هفته از شبکه های رادیویی نمایش، ورزش، ایران و تهران پخش می شوند.

مجموعه نمایشی”نامزدی” با محوریت و موضوع انتخابات توسط مهردادمهماندوست کارگردانی شده و روح الله نوری نویسندگی آن را برعهده دارد.این مجموعه رادیویی با هنرمندی بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو هر روز ساعت ۸:۱۵ دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۱۳:۳۰ به روی آنتن رادیو ورزش می رود.

نمایش “معلم ثانی” که این هفته ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۲۲:۳۰ به روی آنتن رادیو ایران می رود ، نوشته علیرضا غنچی فشکی و کارگردانی سعیده فرضی است.

“معلم ثانی” روایتی از زندگی ابونصر محمد فارابی ملقب به معلم ثانی از بزرگترین فلاسفه و دانشمندان ایرانی عصر طلایی اسلام است.

همچنین مجموعه نمایشی رادیویی ” آشنای آسمان” که این هفته ساعت ۱:۰۰ بامداد از رادیو نمایش و ۱:۴۰ دقیقه از رادیو تهران پخش می شود را داریوش روحی نوشته و فریدون محرابی کارگردانی آن را بر عهده دارد.این نمایش رادیویی به زندگی شهید حسن شفیع زاده در آغاز جنگ تحمیلی و محاصره آبادان می پردازد.این مجموعه های رادیویی به تازگی و با تلاش نویسندگان، کارگردانان، تهیه کنندگان، صدابرداران و افکتورهای اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.