Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 29199
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 31 شهریور 1400 - 10:08 |

پخش ویژه‌ های دفاع مقدس از رادیو نمایش

پخش ویژه‌ های دفاع مقدس از رادیو نمایش

شبکه رادیویی نمایش ویژه برنامه‌ها و نمایش های رادیویی را به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس تدارک دیده است.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه «پلاک» از چهارشنبه۳۱ شهریور ساعت ۹ به روی آنتن رادیو نمایش می رود. این برنامه به نویسندگی سهیلا خدادادی، تهیه کنندگی محسن جواهری و گویندگی نگین خواجه نصیر، به روایت ایثار و فداکاری جوانان این مرز و بوم می‌ پردازد.

برنامه رادیویی «جعبه موسیقی» نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس،۳۱ شهریور و ۳ و ۴ مهر ، موسیقی سه فیلم «جایی برای زندگی»، «به نام پدر» و «سفر به چزابه» را تحلیل می‌کند. این برنامه به تهیه کنندگی انسیه سمیع پور، نویسندگی صبا رادمان و گویندگی شهین نجف زاده، ساعت ۱۳:۳۰ از رادیو نمایش پخش می‌ شود.

همچنین نمایش رادیویی «کانال کمیل» در دو قسمت، ۱ و ۲ مهر ساعت ۳:۳۰ بامداد و ۱۴:۳۰ از رادیو نمایش به سمع شنوندگان می رسد.

این نمایش رادیویی بر اساس اثری با همین نام، به نویسندگی سید حسین فدایی حسین توسط ایوب آقاخانی تنظیم رادیویی و کارگردانی شده است و داستان آن درباره مهندسی است که در یک کانال به نام کمیل به دنبال تفحص شهدا است.

در این نمایش رادیویی نورالدین جوادیان، محمد رضاعلی، کرامت رودساز، محمد آقامحمدی، احمد هاشمی‌ به ایفای نقش می‌پردازند و ژاله محمد علی، تهیه کنندگی، نرگس موسی پور ، افکتوری و محمدرضا محتشمی، صدابرداری آن را بر عهده دارند.

گفتنی است ویژه برنامه «روایت یک حماسه» به مناسبت هفته دفاع مقدس، به مدت یک هفته از روز چهارشنبه ۳۱ شهریور ساعت ۲۰ روی آنتن می رود.

در این برنامه با مصاحبه‌ هایی کوتاه با فرماندهان دفاع مقدس، روایت هایی شیرین از زبان این فرماندهان برای نسل جدید بازگو می‌ شود. لیلا علاقه مند، نویسنده و گزارشگر و انسیه شمس اللهی، تهیه کننده ویژه برنامه «روایت یک حماسه» هستند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.