Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 34262
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 16 اردیبهشت 1401 - 13:20 |

پخش چهار سریال جدید از رادیو نمایش

پخش چهار سریال جدید از رادیو نمایش

این هفته سریال های رادیویی «سرنوشت»،«تمارض»،«تاجر ونیزی» و«عیارنامه» از شبکه رادیویی نمایش پخش می شوند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش،در خلاصه داستان نمایش رادیویی «سرنوشت» آمده است: دهمین سالگرد افتتاح شرکت همایون،قرار است استند آپ کمدینی به آن مراسم بیاید اما او نمی آید و از شخصی به نام کمال می خواهند که این مراسم را انجام دهد و این شروع اتفاقات جدید در زندگی اوست.

«سرنوشت» به نویسندگی نرگس الهی،سردبیری شهلا دباغی،کارگردانی نورالدین جوادیان،تهیه کنندگی مهدیه تقی زاده،افکتوری محمدرضا قبادی فر،صدابرداری جعفرجودتی ،گرافیک احسان پیرولیان و با هنرمندی نورالدین جوادیان،علی میلانی،شیما جانقربان،بهادرابراهیمی، فریده دریامج،کرامت رودساز،حمید یزدانی،مجید تیزرو،نگین خواجه نصیر و کامیار محبی از ۱۷ اردیبهشت ماه ساعت ۳۰ دقیقه بامداد به روی آنتن رادیو نمایش می رود و ساعت ۸:۳۰ تکرار آن است.

سریال«تمارض» نیز رو شنبه هفدهم اردیبهشت ماه ساعت ۲:۳۰ دقیقه بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه تکرار آن است.داستان این نمایش درباره شخصی به نام آرش است که به او موقعیت شغلی خوبی در شهرستان پیشنهاد می شود اما مادر آرش دوباره بیمار می شود ودر این بین اتفاقاتی رخ می دهد.

سیمین بنایی نویسنده،شهلا دباغی سردبیر،محمد پورحسن کارگردان،اشرف السادات اشرف نژاد تهیه کننده،نازنین حسن پورافکتور،جعفر جودتی صدابردار و مهدی نمینی مقدم،نازنین مهیمنی،ناهید مسلمی،مجید حمزه،امیر فرحان نیا،فریبا طاهری،ماندانا اصلانی،راضیه مومیوند،اسدالله صمدی پور،امیرعباس توفیقی و محمد پورحسن بازیگران سریال «تمارض»هستند.

سریال رادیویی «تاجر ونیزی» نیز به نویسندگی و کارگردانی محمد پورحسن و سردبیری حامد مقدم از هفدهم اردیبهشت ماه ساعت ۳:۳۰ بامداد از رادیو نمایش پخش می شود وساعت ۲۲:۰۰ همان روز تکرار آن است.

داستان این سریال درباره آنتونیو تاجر ونیزی است که برای دوستش از یک رباخوار یهودی قرضی می گیرد تا مقدمات عروسی اش را فراهم کند. رباخوار شرط می گذارد که برای هر روز دیرکرد در پس دادن قرض،آنتونیو باید یک تکه از گوشت بدنش را بدهد . او این موضوع را قبول می کند.

محمد مهاجر تهیه کننده،نرگس موسی پورافکتور،علی حاجی نوروزی صدابردار و رضا عمرانی،نازنین مهیمنی ،میرطاهر مظلومی،فریبا طاهری،مهرداد مهماندوست،بهناز بستان دوست،محمدرضا قلمبر،بهادر ابراهیمی،احمد لشینی،امیرعباس توفیقی،محمدرضا علی،محمد پورحسن،باقر کریمپور،شقایق خاکی پور،فرشید صمدی پور و علی میلانی بازیگران سریال رادیویی «تاجر ونیزی هستند.

همچنین از روز شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه، پخش مجموعه رادیویی «عیارنامه» از شبکه رادیویی نمایش آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش،مجموعه نمایشی «عیارنامه»،داستان زندگی میرباقر آجرپز عیاری از دیار اصفهان است؛او پهلوان خوشنامی است که در دوره صفویه می زیست و زندگی او در قصه ها همچنان ادامه دارد.

«عیارنامه» به سردبیری مجید نظری نسب،نویسندگی علی دنیوی ساروی،تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا،کارگردانی رضا عمرانی،افکتوری نرگس موسی پور،صدابرداری جعفر جودتی،گرافیک احسان پیرولیان و با هنرمندی محمدآقامحمدی،محسن بهرامی،محمد پورحسن،مهرداد مهماندوست،بهناز بستان دوست،سعید سلطانی،امیر فرحان نیا،شیوا رفیعیان،شیما جانقربان،حمید یزدانی،محمدرضاعلی،شهریار حمزیان،احمد لشینی،محمد مجدزاده و رضا عمرانی از هفدهم اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۳۰ به روی آنتن رادیو نمایش می رود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱:۳۰ دقیقه است.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.