Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 7612
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 25 آبان 1397 - 13:48 |

پذيرفتنی نيست برای كاشانه از مجری تهرانی استفاده شود

پذيرفتنی نيست برای كاشانه از مجری تهرانی استفاده شود

مديركل صدا و سيما استان اصفهان با انتقاد از مجري تهراني در برنامه كاشانه گفت: كاشان شهر بزرگ با استعداد بزرگي است و بايد از مجريان كاشاني براي برنامه كاشانه استفاده كند چرا كه براي من قابل قبول نيست مجري از تهران براي برنامه كاشانه استفاده شود.

کاشانه

به گزارش هنرصدا به نقل از پرتال خبری کاشان، بهرام عبدالحسيني مديركل صدا و سيما استان اصفهان در نشست هم انديشي با اصحاب هنر و رسانه كاشان با انتقاد از مجری تهرانی در برنامه كاشانه گفت: كاشان شهر بزرگ با استعداد بزرگي است و بايد از مجريان كاشاني براي برنامه كاشانه استفاده كند چرا كه براي من قابل قبول نيست مجري از تهران براي برنامه كاشانه استفاده شود.

به گفته وي مجري يكي از آيتم هاي برنامه كاشانه مجري توانمندي است كه از اين مجري در صدا و سيما استان اصفهان استفاده خواهد شد.

مدير كل صدا و سيما استان اصفهان گفت: اگر از گوينده اي توانمند با صداي مناسب و تصوير مناسب اطلاع داريد به صدا و سيماي استان اصفهان معرفي كنيد تا از آنها استفاده كنيم.

گفتنی است زهره هاشمی مجری برنامه کاشانه می باشد که  پس از صحبت درباره بازی پرسپولیس با کاشیما در برنامه «کاشانه» شبکه اصفهان مورد هجوم تهدید و فحاشی افرادی قرار گرفت که خود را هوادار سپاهان می‌خوانند.
زهره هاشمی در برنامه کاشانه که برنامه ای از سیمای اصفهان است، اناری در دست داشت و برنامه اش را برای موفقیت پرسپولیس در یک بازی آسیایی ملی به پایان رساند. او یادش نبود تیم محبوب اصفهانی‌ها سپاهان است و در فرهنگ هواداری ما چنین چیزی تعریف نشده که در اصفهان از پرسپولیس بگویند.

هنرصدا/ حامد بهجتی

می توانید خبر مرتبط زیر را بخوانید:

هواداری از پرسپولیس کار دست مجری زن داد+ فیلم

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.