Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 30319
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 14 آبان 1400 - 12:31 |

پرحاشیه ترین مربیان فوتبال در رادیو صبا

پرحاشیه ترین مربیان فوتبال در رادیو صبا

رادیو صبا در برنامه «ترین ها » به معرفی پرحاشیه ترین مربیان فوتبال در ده سال اخیر می پردازد.

بدون تردید فوتبال، رشته سنگین، سخت، پربرخورد، هیجان‌انگیز و حتی خشنی است كه رقابت در آن موج می‌زند، اما بازهم این رقابت در بیشتر اوقات منجر به بی‌اخلاقی نمی‌شود. هر هفته فوتبال در نقاط مختلف جهان بویژه لیگ‌های معتبر اروپایی را می‌بینیم؛ هیجان و رقابت چند برابر است، اما هیچگاه حاشیه بر متن غلبه نمی‌كند.
این در حالی است كه فوتبال ایران همیشه پر بوده از مربیان پر حاشیه ای كه برای تیم‌هایشان دردسر آفریده‌اند .

برنامه “ترین ها” رادیو صبا هر هفته ترین ها را در حوزه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی معرفی می كند. این برنامه روز جمعه۱۶ مهر طناز ترین مسولین را معرفی می كند.

دراین برنامه روز جمعه ۱۴ آبان به سراغ یك موضوع وزرشی می رود و به معرفی پرحاشیه ترین مربیان فوتبال اخیر از بین« امیر قلعه نویی، علی دایی، فراز كمالوند، فیروز كریمی،برانكو ایوانكوویچ، كارلوس كیروش،محمودفكری،فرهادی مجیدی» می پردازد.
در طل هفته مخاطبان از طریق صفحه این برنامه در فضای مجازی نظرات خود را ثبت كرده اند تا در طول برنامه با كارشناسی تیم «ترین ها » رتبه نخست این رقابت معرفی شود.

این برنامه در فضایی شاد و پر انرژی باپخش بخش هایی از اخبار و حواشی فوتبال در مورد هر یك از این مربیان فضای چالشی را برای مخاطبان ایجاد می كند.

در هر برنامه بخش ویژه مخاطبان با نام «زرشك زرین» به بدترین كاندیدا ازنظر مخاطبان تعلق می گیرد ، اجرای این بخش بر عهده شهره احمد وند است .

برنامه “ترین ها ” روزهای جمعه ساعت ۱۶ به تهیه كنندگی نازنین حاج سیف الله ، اجرای شاهین جمشیدی ، پژوشگری شهره احمدوند و نویسندگی فرزانه عرفانی تبار راهی آنتن صبا می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.