Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 5727
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 03 اردیبهشت 1397 - 11:27 |

«پنجره‌ها» با اجرای مجید واشقانی به روی آنتن می‌رود

«پنجره‌ها» با اجرای مجید واشقانی به روی آنتن می‌رود

فصل جدید برنامه «پنجره‌ها» با اجرای مجید واشقانی و آیتم‌های جدید خاطره بازی، ایرانگردی و سفر کوله پشتی به روی آنتن می‌رود.

سهیل سلیمانی با اشاره به فصل جدید برنامه «پنجره‌ها» که از شبکه آموزش پخش خواهد شد، گفت: قسمت‌های جدید برنامه «پنجره‌ها» با اجرای مجید واشقانی حدود دو هفته دیگر، روزهای جمعه ساعت ۱۰ به روی آنتن می‌رود و در همین راستا دکور برنامه را تغییراتی دادیم و آن را پویاتر کردیم. همچنین آیتم‌هایی را که پیش از این فرصت نشده بود تولید کنیم در بازه زمانی که برنامه پخش نشد، تولید کردیم و قرار است این آیتم‌های جدید به برنامه اضافه و پخش شود.

او با اشاره به آیتم‌های جدید برنامه «پنجره‌ها» اظهار کرد: آیتم خاطره بازی و آرشیو را اضافه کردیم تا با برنامه‌های خاص قدیمی و چهره‌های قدیمی خاطره بازی کنیم. همچنین درباره بخش موسیقی برنامه هم تجدید نظر کرده‌ایم و ممکن است از این پس خواننده به استودیو دعوت نکنیم و به کلیپ بسنده کنیم؛ البته این مساله هنوز قطعی نشده است.

این تهیه‌کننده ادامه داد: بخش ایرانگردی را به برنامه اضافه کردیم و می‌خواهیم گزارش‌هایی را از سراسر کشور داشته باشیم و به معرفی جاذبه‌های کشور و شهرهای مختلف بپردازیم. همچنین یک آیتم به نام «سفر کوله‌پشتی» را هم تولید کرده‌ایم که به جوانان پیشنهاد سفر ارزان قیمت را می‌دهد؛ یعنی از طریق این برنامه می‌توانند بفهمند که چگونه می‌توانند سفر ارزان قیمت داشته باشند و به کدام شهرها بروند.

سلیمانی با اشاره به فعالیت برنامه «پنجره‌ها» در فضای مجازی بیان کرد: ما تلاش خواهیم کرد که پویاتر از قبل فعالیت داشته باشیم و فعالیت فضای مجازی خود را بیشتر کنیم. در واقع می‌خواهیم که ارتباطمان با مخاطب را امتداد دهیم و فقط به برنامه بسنده نکنیم.

او با اشاره به مهمان‌هایی که به برنامه دعوت خواهند کرد، گفت: ما در قسمت‌های جدید، بخش مجری مهمان که همراه مهمان خود به برنامه می‌آید و با او گفت‌وگو انجام می‌دهد را احیا خواهیم کرد و این بخش ممکن است جایگزین بخش دعوت از خواننده شود؛ البته گفت‌وگوی ویژه با مهمانان بر عهده آقای واشقانی است و مهمانان را بر اساس موضوعات روز یا اتفاقات خاصی که مد نظرمان است انتخاب می‌کنیم و دنبال دعوت از سلبریتی‌ها که مردم آن‌ها را بشناسند، نیستیم.

منبع: ایسنا

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.