Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 9357
  پرینتخانه » اخبار, رادیو ورزش تاریخ انتشار : 09 فروردین 1398 - 21:32 |
مدیر رادیو ورزش:

پوشش مسابقات دو و شنای بانوان در رادیو ورزش با گزارشگری بانوان

پوشش مسابقات دو و شنای بانوان در رادیو ورزش با گزارشگری بانوان

مدیر رادیو ورزش بیان کرد که به زودی گزارشگری مسابقات دو و شنای بانوان در رادیو ورزش انجام می شود.

غلامرضا میرحسینی مدیر رادیو ورزش درباره برنامه‌های شبکه در ایام نوروز به خبرنگار مهر بیان کرد: غیر از برنامه‌هایی که به صورت روتین تدارک دیده‌ایم و با هدف پاسخگویی به نیازهای رادیو ورزش طراحی شده است برنامه‌هایی هم برای مسابقات ورزشی داریم.

وی ادامه داد: ما چهار مسابقه مهم ورزشی داریم که سه مسابقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود همچنین بازی شهرآورد در ۱۰ فروردین برگزار می‌شود و آن را هم پوشش می‌دهیم. البته ویژه‌برنامه «هوادار» را داریم که چند ساعت قبل از مسابقه به ورزشگاه می‌روند و ان شاءالله برنامه ویژه ای را از ورزشگاه روی آنتن می‌برند.

میرحسینی درباره تولید برنامه‌های موردنیاز خانم‌ها هم بیان کرد: یکی از رویکردهای ما پاسخ به نیازهای مخاطبان خانم است چون معتقد هستیم با نگاهی که به سبک زندگی داریم باید مخاطب خانم شبکه ورزش افزایش یابد بنابراین برنامه‌های جدیدی مثل «بانوی قهرمان» و چند برنامه دیگر را در شبکه تولید می‌کنیم.

وی افزود: بعد از تعطیلات نوروز نیز برنامه جدیدی را با نام فعلی «خانه مهر» برای صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ تدارک دیده‌ایم که با رویکرد ورزشی و با محوریت زنان و خانواده روی آنتن می‌رود.

مدیر رادیو ورزش درباره گزارشگری مسابقات ورزشی مرتبط با زنان نیز تصریح کرد: یکی از حوزه‌ها برای پاسخگویی به نیاز زنان بحث مسابقات ورزشی است که ما تاکنون بسکتبال بانوان، کشتی کلاسیک بانوان، هندبال بانوان و والیبال بانوان را پوشش داده‌ایم و در آینده نزدیک مسابقات دو و میدانی و مسابقات شنا را هم اضافه خواهیم کرد که توسط خانم‌ها پوشش و گزارشگری خواهد شد.

وی در پایان درباره تربیت گزارشگران زن با توجه به مسابقات ورزشی بانوان عنوان کرد: بخشی از این گزارشگران را از بدنه خود این رشته‌ها انتخاب کرده و آموزش داده‌ایم و بخشی هم از دوستان خود رادیو که توانمند هستند آموزش داده می‌شوند و به همین نحو در حال تکمیل گزارشگران هستیم.

 

| منبع خبر : خبرگزاری مهر
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.