Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 18191
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو جوان تاریخ انتشار : 07 اردیبهشت 1399 - 14:43 |

پویش زوج‌های روزه اولی در رادیو جوان

پویش زوج‌های روزه اولی در رادیو جوان

«قبول حق» برنامه ایست که تلاش می‌کند با استفاده از خطبه‌ی متقین نهج البلاغه، تلنگری باشد برای همه ما، چرا که تعالی جامعه پس از رشد فکری افراد اتفاق می‌افتد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی جوان؛ مجله رادیویی «قبول حق» ویژه افطارهای ماه مبارک رمضان است که به تهیه‌کنندگی حسین خلیل نژاد و با اجرای مهدی مفیدی، به مدت سی شب از ساعت ۱۹:۳۰ به مدت نود دقیقه و به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

«قبول حق» برنامه ایست از گروه اندیشه رادیو جوان که تلاش کرده با استفاده از خطبه‌ی متقین نهج البلاغه، مواردی که در جامعه‌ی امروز برای اعتلای زندگی و رشد فکری جوانان به آن نیاز داریم را در قالب موضوعاتی قابل لمس ارائه دهد تا تلنگری باشد برای همه ما، چرا که تعالی جامعه پس از رشد فکری افراد اتفاق می‌افتد.

از بخش‌های جذاب و شنیدنی این برنامه «طب ایرانی» و «پویش زوج‌های روزه اولی» است.
در بخش«طب ایرانی» هر شب یک متخصص تغذیه نکاتی را درباره تغذیه علمی و صحیح روزه دار در ماه مبارک رمضان بیان می‌کند؛ با توجه به شیوع بیماری کرونا ، بخشی از مطالب ایشان درباره تغذیه درست برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری اختصاص خواهد داشت.

همچنین بخش مسابقه و پویش زوج‌های روزه اولی و پویش مناجات خوانی یکی دیگر از قسمتهای شنیدنی برنامه است که فراخوانی این دو پویش از طریق فضای مجازی رادیوجوان منتشر می‌شود.
در پویش مناجات خوانی، آقایان آثار خود را درقالب آواز و خانم‌ها آثار خود را بصورت دکلمه ارسال می‌کنند و هر روز در هر پویش یک برنده معرفی خواهد شد.

در پویش روزه اولی ها، زوج‌های جوانی که اولین ماه رمضان را در کنار هم سپری می‌کنند، تصاویر سفره افطار خود را از طریق کانال اختصاصی برنامه ارسال می‌کنند تا در پایان ماه مبارک رمضان و در روز عید سعید فطر به قید قرعه به برندگان این مسابقه جوایزی اهدا خواهد شد.

گفتنی‌ست ویژه برنامه‌های «و خدایی که در این نزدیکی ست»، «دال»، «اینجا شب نیست»، «عقل و عشق»، «گلبرگ»، «قطره باران» و «از او می‌پرسم» از دیگر برنامه‌های شبکه رادیویی جوان در ماه مبارک رمضان است که در روزها و شب‌های این ایام از آنتن این رادیو پخش می‌شوند.
با توجه به محدودیت حضور در مساجد و حسینیه‌ها در ماه رمضان، خانه و محیط خانواده بایستی مرکز معنویت و دعا و نیایش در حضور اعضای خانواده باشد؛ لذا تلفیق ضرورت «در خانه بمانیم» و «عبادت در ایام ماه رمضان» موضوع برنامه‌های امسال رادیو جوان در این ماه است.

رویکرد رادیوجوان، تعامل حداکثری با مخاطبان و شنوندگان است تا با تولید و اجرای برنامه‌های متنوع، هم‌نشین خوب و جذابی برای شنوندگان در اوقات نورانیِ بهترین ماه خدا باشد.

علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تماس ۲۲۰۴۰۰۰۰ و ۲۲۰۵۰۹۵۲ ، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۸۸۱ و وب سایت رادیوجوان به نشانی www.radiojavan.ir با این برنامه‌ها در ارتباط باشند.
همچنین در اینستاگرام رادیوجوان به نشانی @radiojavan.ir نظر بنویسند و عکس‌ها و ویدیوهای پشت صحنه برنامه‌ها را مشاهده فرمایند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.