Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 8175
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 04 دی 1397 - 16:27 |

چارلز دیکنز با صدای بهروز رضوی در رادیو تهران

چارلز دیکنز با صدای بهروز رضوی در رادیو تهران

رمان “دیویدکاپرفیلد” اثر چارلز دیکنز این هفته از برنامه کتاب شب رادیو تهران با صدای بهروز رضوی روایت می شود.

رمان دیویدکاپرفیلد شاهکار چارلز دیکنز از روی ترجمه رضا همراه از انتشارات اشراقی ، در شش قسمت ۲۰ دقیقه ای برای برنامه کتاب شب، تلخیص و تنظیم رادیویی شده که تا پنجشنبه ششم دی ماه روی آنتن پخش رادیو تهران خواهد رفت و کتاب ” طبیب سرگردان ” اثر سپیده خلیلی است که از شنبه ۸ دی ماه، به مدت یک هفته روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می رود.
از دیکنز آثار مشهوری همچون : الیور توییست، آرزوهای بزرگ، داستان دو شهر و همین رمان دیویدکاپرفیلد ( به همراه دهها رمان دیگر که زیر سایه این رمان های مشهور گم شده اند ) باقی مانده است.
هر کدام از این آثار ( بخصوص دیویدکاپرفیلد ) را تا به مترجمان گوناگونی به شکل های مختلف ترجمه کرده اند و از روی این آثار انواع اثر هنری ( فیلم سینمایی، سریال و فیلم برای تلویزیون، نمایشنامه، انیمیشن و…) اقتباس شده است.
چارلز دیکنز را یکی از تاثیر گذارترین نویسندگان جهان دانسته اند، زیرا از ۱۲ سالگی مجبور به کار کردن شد و در مشاغل گوناگون، تجربه هایی ارزشمند کسب کرد
برنامه کتاب شب، هر شب بین ساعت ۳۰: ۲۳ تا ۲۴ از پخش رادیو تهران تقدیم دوستداران شنیدن آثار برتر ایرانی و خارجی می شود. این برنامه بعد از پخش نیز از طریق سایت رادیو تهران قسمت کتاب گویا در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.
دیگر عوامل برنامه کتاب شب عبارتند از: محمود استاد احمدی تهیه کننده، محسن فراهانی صدابردار و گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران،متولی تولید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.