Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 36579
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 04 مهر 1401 - 13:30 |

چرا مراسم چهلم دوبلور مطرح کشورمان عقب افتاد؟

چرا مراسم چهلم دوبلور مطرح کشورمان عقب افتاد؟

محمود قنبری، دوبلور باسابقه کشورمان یاد و خاطره منوچهر اسماعیلی را در آستانه چهلمین روز درگذشت این هنرمند زنده کرد. قنبری می‌گوید: با وجود اینکه استاد سال‌ها بود کار نمی‌کرد اما جای خالی‌اش در دوبله واقعا حس می‌شود و اگر صد سال هم بگذرد جایگزینی نخواهد داشت.

منوچهر اسماعیلی، دوبلور هنرمند و پیشکسوت کشورمان ۳۱ مرداد ماه امسال بر اثر ایست قلبی و عوارض ناشی از کرونا درگذشت.

محمود قنبری در گفت‌وگویی با ایسنا درباره برگزاری مراسم چهلمین روز درگذشت زنده‌یاد اسماعیلی گفت: تا جایی که من اطلاع دارم برای این مراسم فعلا برنامه‌ریزی نشده است؛ البته به خاطر ناآرامی‌ها گویا مراسم ایشان عقب افتاده است. از طریق انجمن دوبله هم قرار بود مراسم نکوداشت برای ایشان برگزار شود که فعلا دست نگه داشته‌اند.

وی اظهار کرد: منوچهر اسماعیلی آنقدر بزرگ بود که برگزاری یک مراسم کوچک در شأن ایشان نیست؛ بنابراین فعلا هم خانواده ایشان و هم انجمن دوبله دست نگه داشته‌اند تا ان‌شاءالله مراسمی درخور شأن این استاد برگزار شود.

قنبری در پایان به جای خالی منوچهر اسماعیلی در عرصه دوبله اشاره کرد و گفت: همیشه گفته‌ام با رفتن منوچهر، گوهر یگانه‌ی دوبله کشور رفت. با وجودی که او سال‌ها کار نمی‌کرد اما چقدر جای خالی‌اش حس می‌شود. روحش شاد. تنها صداست که می‌ماند. منوچهر اسماعیلی رفت اما آثارش همیشه جاودان می‌ماند. خودش رفت اما صدایش هنوز هست و اگر صد سال بگذرد جایگزینی در دوبله نخواهد داشت.

خبرنگار ایسنا در تماسی تلفنی، از همسر مرحوم منوچهر اسماعیلی جویای برگزاری مراسم چهلمین روز درگذشت این دوبلور فقید شد که او هم تصدیق کرد به دلیل ناآرامی‌ها و اتفاقات اخیر برگزاری مراسم یادبود فعلا به تاخیر افتاده است.

| منبع خبر : ایسنا
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.