Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 18660
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو گفتگ و گو تاریخ انتشار : 27 اردیبهشت 1399 - 14:30 |

چهاردهمین سالروز تأسیس شبكه رادیویی گفت و گو

چهاردهمین سالروز تأسیس شبكه رادیویی گفت و گو

رادیو گفت و گو ۱۴ سال پیش در ۲۷ اردیبهشت در حالی تاسیس شد که «صدای اندیشه‌ها» را شعار راه و هدف خود قرار داد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو گفت و گو، ۲۷ اردیبهشت برای اهالی رادیو گفت و گو روز خاص و متفاوتی است، ۱۴سال پیش در چنین روزی این شبکه رادیویی با شعار رادیو «صدای اندیشه‌ها» و باتوجه ویژه به حوزه نخبگانی تاسیس گردید.

این رادیو در همان بدو تأسیس حقیقت یابی، همه جانبه نگری، توانمند سازی عمومیت جامعه، وجود تضارب آراء، تحلیلی و تفسیری بودن مباحث، روز آمد بودن برنامه ها، بهره گیری از تمام اندیشه ها و افکار و وجود تمایز در فرم، محتوا و ساختار طراز مباحث را سرلوحه خود قرار داد تا بتواند به عنوان صدای رسای قشر متفکر و نخبگانی جامعه، وارد عمل شود.

با گذشت چندین سال از آغاز فعالیت رسمی رادیو گفت و گو، در شرایطی که این شبکه بهار ۱۵ سالگی خود را آغاز می نماید، امروز با برنامه زنده «گفتگو،۱۰۳,۵» مخاطبان همیشگی خود را روی موج اف ام ردیف ۵/۱۰۳ مگاهرتز ساعت ۱۳:۳۰ همراهی می کند و امیدواریم که در افق پیش رو آوایمان را از یاد نبرید و بتوانیم صدایی رسا برای عموم جامعه، اندیشمندان و نخبگان حوزه های مختلف باشیم.

مخاطبان رادیو گفت و گو برای ارتباط با این برنامه و دیگر برنامه های این شبکه رادیویی می‌توانند با سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ و شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ در ارتباط باشند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.