Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 27464
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 08 تیر 1400 - 11:43 |

چهره‌ های موسیقی به «نیستان» رادیو می آیند

چهره‌ های موسیقی به «نیستان» رادیو می آیند

شنوندگان رادیو فرهنگ می توانند در برنامه امشب «نیستان» گفت و گو با شیرین روستا،خواننده کر و عیسی قلی پور، دارنده نشان درجه یک هنری را بشنوند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «نیستان» امشب با رضا مهدوی، کارشناس ارشد موسیقی رسانه همراه شده تا در گفت و‌ گو با شیرین روستا، خواننده گروه کر ارکستر سمفونیک، درباره فعالیت های موسیقیایی وی مطالبی بیان شود.

همچنین در آیتم اطلاع رسانی از تازه ترین رویدادها و اخبار موسیقی، ندارادمهر با عیسی قلی پور دارای نشان درجه یک هنری گفت و گو می‌ کند‌.
استاد عیسی قلی‌پور مشهور به عیسی بخشی، از نامدارترین بخشی‌های خراسان شمالی، هنرمند پیشکسوت موسیقی مقامی(دوتارنواز)، خواننده گویش ترکی بجنوردی، کرمانجی، فارسی و ترکمنی است که تاکنون در جشنواره‌ های متعددی شرکت کرده و مدال و دیپلم افتخار در چهارمین جشنواره موسیقی فجر با گویش کرمانجی را دارد.
فرنوش تدین نیز در بخش معرفی تازه ترین آلبوم های موسیقی برنامه، از آلبوم‌ «در آیینه آسمان» کاری از کیهان کلهر، نوازنده مشهور کمانچه و علی اکبر مرادی، موسیقیدان پیشکسوت مکتب تنبورنوازی می‌گوید. این آلبوم از ۱۰ قطعه به سبک سنتی و موسیقی کردی تشکیل شده است.
بخش دیگر برنامه نیستانموسیقی از ایده تا اجرا» است که استاد کیوان ساکت به آموزش و اجرای قطعات موسیقی می‌ پردازد.
برنامه «نیستان» ساعت ۲۲ به تهیه‎‌کنندگی وحید رستگاری و همراهی یلدا احتشامی از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز پخش می‌ شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.