Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 34314
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 18 اردیبهشت 1401 - 15:02 |

«کتابخانه نیمه شب» در تالار آیینه رادیو ایران

«کتابخانه نیمه شب» در تالار آیینه رادیو ایران

شبکه رادیویی ایران در برنامه «تالار آیینه» یکشنبه ۱۸ اردیبهشت، شنوندگان را با کتاب «کتابخانه نیمه شب» آشنا می کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «تالار آیینه» ۱۸ اردیبهشت، کتاب «کتابخانه نیمه شب» اثری از مت هیگ معرفی می‌ شود.

مت هیگ در سال ۱۹۷۵ در شفیلد انگلستان به دنیا آمد. او رمان‌نویس و روزنامه‌نگار است. مت تحصیلاتش را در دانشگاه‌ هال در رشته زبان انگلیسی و تاریخ به پایان برد و تا به حال آثار داستانی و غیرداستانی زیادی برای کودکان و بزرگسالان نوشته است. مت در بیست و چهار سالگی به افسردگی شدیدی مبتلا شد، اما توانست آن را پشت سر بگذارد و به زندگی باز گردد. «کتابخانه نیمه شب» داستانی از مت هیگ است که شما را به این فکر می‌اندازد که اگر زندگی دیگری را تجربه می‌کردید، چه روزگاری داشتید.

شما با خواندن این رمان به نوعی افسون خواهید شد تا به دنیای دیگری فرار کنید. نویسنده با داستانش این نکته مهم را گوشزد می‌کند که نباید آثاری را که دیگران بر زندگی ما می‌گذارند، نادیده بگیریم. همه چیز در زندگی مهم است، حتی اگر خیلی کوچک و ناچیز باشد. باید همواره به لحظه لحظه زندگی‌مان فکر کنیم و آن را تحلیل کنیم و همه احساسات خود را در نظر بگیریم تا مانع خوشبختی خود نشویم.

علاقه مندان می توانند برنامه «تالار آیینه» را با اجرای شهاب شهرزاد، امروز بعد از خبر ساعت ۲۲:۰۰ از رادیو ایران دنبال کنند

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.