Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 37932
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 06 آذر 1401 - 11:47 |

کتاب «روزهای پیام‌بری» به رادیو ایران رسید

کتاب «روزهای پیام‌بری» به رادیو ایران رسید

برنامه «تالار آیینه» رادیو ایران یکشنبه‌ها و سه شنبه‌ها به معرفی کتاب می‌پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، سعید مبشری تهیه کننده برنامه «تالار آیینه» بیان کرد: یک شنبه ششم آذر ماه کتاب «روزهای پیام‌بری»  نوشته روح الله شریفی معرفی می‌شود.

وی ادامه داد: این کتاب روایت زندگی غلامحسن حدادزادگان، کارمند بنیاد شهید شهر قزوین، راننده آمبولانس پیکر شهدا و پیام‌ رسان شهادت تعدادی از شهدای قزوین به خانواده‌هایشان است. عده‌ای می‌گویند که خبر شهادت هزار شهید را برده رسانده، عده‌ای دیگر می‌گویند بیش از صد خانواده نبوده اما او یکی از سخت‌ ترین کارهای ممکن در مواجهه با خانواده شهدا را برعهده گرفته است.

ماجراهای حداد زادگان با جنازه‌ها گاه غمناک است و گاه خنده‌دار، مشخص نیست او چطور توانسته آن را از خاطرات بگیرد و آن‌ها به یک نحو شیرین و به یادماندنی برای دیگران تعریف کند.

به گفته نویسنده خاطرات حدادزادگان مثل یک قالی گران قیمت است که به خاطر گذشت سال‌ها و انبوه آلام، بخشی از طرح اصلی اش از بین رفته که نیاز به رفوگری از روی نقشه قالی به مدد عکس‌ها، مصاحبه با دوستان، خانواده شهدا و تخیل و رنگ آمیزی صحنه‌ها و موقعیت‌ها داشت.

مبشری افزود: کتاب «روزهای پیام‌بری» در چهار فصل «ماشین داماد»، «در برابر امواج»، «روزهای پیام‌بری» و «شهر باران» و ۴۳ بخش نوشته شده است.

تهیه کننده «تالار آیینه» در پایان تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند این برنامه را با اجرای شهاب شهرزاد یکشنبه‌ها و سه شنبه‌ها ساعت ۲۲:۰۰ از رادیو ایران بشنوند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.