Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 31801
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 15 دی 1400 - 11:09 |

«کوثر هدایت» ویژه برنامه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در رادیو تهران

«کوثر هدایت» ویژه برنامه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در رادیو تهران

تبیین دقیق و درست از نقش الگویی حضرت زهرا(س) در خانواده و جایگاه مادران در تربیت فرزندان بخشی از مضمون ویژه برنامه«کوثر هدایت» از رادیو تهران است.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛«کوثر هدایت» کاری از گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران که به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها پنجشنبه(۱۶ آذر) از ساعت ۱۵ روی آنتن رادیو تهران می رود.

موضوع اصلی این ویژه برنامه سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها است که به نقش و جایگاه مادری حضرت زهرا(س) برای امت اسلام می پردازد. در بخشی از این برنامه با کارشناسان مطلع و واعظ در حوزه دین به تبیین دقیق سبک زندگی فاطمی در جامعه اسلامی پرداخته می شود و همچنین درباره الگوپذیری مادران ایرانی از شخصیت جهانی حضرت زهرا (س) گفتگو خواهد شد.

در این ویژه برنامه با هدف استفاده از ظرفیت های فرهنگی و هنری برای معرفی و تکریم منزلت حضرت زهرا(س) آیتم های شعر خوانی آیینی و معرفی کتاب پیش بینی شده است. پخش کلام بزرگان و همینطور ارتباط تلفنی با گزارشگران حاضر در قم و مشهد مقدس از دیگر بخش های ویژه برنامه «کوثر هدایت» است.

تبیین دقیق و درست از نقش الگویی حضرت زهرا(س) در خانواده و جایگاه مادران در تربیت فرزندان و تاثیر آن در رفتار های اجتماعی که می تواند خانواده ها را به شناخت بهتر از سبک زندگی فاطمی و ترویج آن به عنوان الگوی موفق و کارآمد سبک زندگی ایرانی –اسلامی رهنمون سازد، از اهمیت تهیه و پخش این ویژه برنامه است که با هدف تبیین سبک زندگی فاطمی و نقش آفرینی مادران در نهاد خانواده و تکریم مقام و منزلت حضرت زهرا(س) روی آنتن رادیو تهران می رود.

سبک زندگی فاطمی، جایگاه مادر در خانواده، در سوگ حضرت زهرا سلام الله علیها از بخش هایی است که از ویژه برنامه«کوثر هدایت» تقدیم مخاطبان می شود.

تهیه کننده اعظم سادات ابراهیمی، گوینده سعید بارانی و فاطمه نیرومند، هماهنگی فرشته یوسف پور، گزارشگر خانم جمشیدی، آیتم ساز شادی شیخ زاده و اعظم سادات ابراهیمی از عواملی هستند که با این برنامه همکاری می کنند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.