Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 12230
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو آوا تاریخ انتشار : 14 مرداد 1398 - 10:14 |

«کوی تیتراژ» و «کافه ماهور» از رادیو آوا پخش می شود

«کوی تیتراژ» و «کافه ماهور» از رادیو آوا پخش می شود

شهرام ملازاده مدیر شبکه رادیویی «آوا» درباره رویکرد جدید این شبکه بیان کرد که آیتم‌های جدیدی با نام «کوی تیتراژ»، «کافه ماهور» و چند بخش دیگر اضافه شده اند.

شهرام ملازاده مدیر شبکه رادیویی پیام و آوا در گفتگو با مهر درباره رویکرد تامین قطعات موسیقایی در رادیو آوا بیان کرد: رادیو آوا در راستای تامین نیاز موسیقایی مخاطبان به عنوان شاخص ترین و جامع ترین مرجع پخش موسیقی فاخر و ارزشی توانسته است به عنوان رادیوی اول کشور پاسخگوی نیاز و سلیقه‌های مختلف در حوزه موسیقی سنتی، پاپ، کلاسیک و… باشد.

ملازاده افزود: به منظور نوآوری در برنامه‌های رادیو آوا و طراحی ساختار جدید برنامه سازی در بخش شبانگاهی این رادیو برای پاسخگویی به نیازهای مخاطبان در بخش‌های مختلف مانند سبک‌های موسیقی، معرفی هنرمندان، پخش قطعات قدیمی و… برنامه‌ریزی لازم صورت گرفت و اولین برنامه این بخش از اول ذی الحجه مصادف با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا (س) به صورت زنده روی آنتن رفت. در این بخش سعی بر این است که علاوه بر پخش موسیقی‌های مخاطب پسند و ارزشی از تکرار موسیقی پرهیز کرده و برای جذابیت بیشتر برنامه‌ها از تک بیت‌های استادان بزرگ عرصه شعر و موسیقی همچون مرحوم حسین آهی، محمد صالح علاء و… در فواصل برنامه‌ها پخش شود.

مدیر رادیو آوا گفت: با توجه به تغییرات حاصله آیتم‌های جدیدی نیز به پخش شبانگاهی رادیو آوا اضافه شده است از جمله کوی تیتراژ (پخش تیتراژ سریال‌ها)، کافه ماهور (کلام هنرمندان عرصه موسیقی به همراه پخش قطعه مربوطه)، روی نت (پخش موسیقی، کلام گوینده و موسیقی بی‌کلام)، ذره بین (گذری به زندگینامه هنرمندان عرصه موسیقی و پخش قطعاتی از آنها)، آوای طبیعت (پخش ترکیب افکت و موسیقی) و پخش تکنوازان و آوای ماندگار قدیمی که اغلب این آیتم‌ها با توجه به درخواست مخاطبان تهیه و تدارک دیده شده است.

ملازاده در پایان گفت: با رعایت مناسبت‌های تقویمی (ملی، مذهبی) در رادیو آوا پخش سبک‌های مختلف موسیقی، پرهیز از تکرار موسیقی و ترکیب پخش موسیقی از این رادیو، افزودن بخش کوتاه شعر و داستان با صدای چهره‌های شاخص ادبیات، هنر و سینما می‌تواند تنوع و رنگ آمیزی خاصی به این بخش رادیو آوا بدهد.

| منبع خبر : خبرگزاری مهر
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.