Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 45817
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 13 آذر 1402 - 13:05 |

گرامیداشت روز بیمه در رادیو صبا

گرامیداشت روز بیمه در رادیو صبا

رادیو صبا در برنامه «بیمارستان صبا» با نگاهی طنز روز بیمه را گرامی می دارد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، روز ۱۳ آذر به مناسبت صدور اولین بیمه نامه در ایران، برای یادآوری اهمیت هرچه بیشتر بیمه در تامین رفاه و آسایش در تقویم نامگذاری شده است. رادیو صبا به مناسبت این روز دوشنبه برنامه طنز «بیمارستان صبا» را با موضوع انواع بیمه و اهمیت بیمه درمانی در جامعه راهی آنتن می‌کند.

«بیمارستان صبا» یکی از برنامه طنز این شبکه رادیویی است که با نگاهی طنز به بیان مسائل اجتماعی و فرهنگی می‌پردازد. این برنامه در قالب یک گفتگویی که در «بیماستان صبا» اتقاق می افتد با نگاهی طنز به نقد و بررسی مسائل روز جامعه به ویژه موضوعات سلامتی می‌پردازد. در این برنامه افراد حاضر در بیمارستان با بیانی طنز به نقش بیمه در درمان می‌پردازند. این برنامه با طنازی به شنوندگان یاد آوری می‌کند که امروزه سطح پوشش بیمه درمانی و ضریب نفوذ آن از جمله شاخص‌های توسعه‌یافتگی جوامع به شمار می‌رود‌.

امید به زندگی یکی از شاخص‌های توسعه‌ یافتگی جوامع امروزی است و سلامت و پوشش بیمه درمان یکی از عوامل موثر در افزایش امید به زندگی افراد به شمار می‌رود‌‌. چرا که مقوله‌ سلامت به منظور بهره‌مندی جامعه از سرمایه‌ های انسانی سالم‌، شاداب و پویا جهت قرار گرفتن در مسیر توسعه و پیشرفت‌، مقوله‌ای است که پرداختن به آن از ضروریات است‌. عدم تحقق پوشش کامل بیمه‌های درمانی به هر دلیل هزینه‌های زیادی را به مردم و جامعه تحمیل می‌کند و جامعه را از پویایی‌، سلامت و شادابی دور می‌کند‌.

«بیمارستان صبا» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵:۱۵ به تهیه کنندگی وحید کمالی زاده تقدیم مخاطبان می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.